Vario Kapot? Of Koppeling? Weet iemand raad?
- V300 register
- Verbannen
-
waarom ga je op een liefhebbersforum raad vragen terwijl je eigenlijk niks aan de auto wilt doen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Hij moet het doen, en anders gaat ie in een hoekje staan rotten totdat ik ooit wat tijd voor hem over heb..
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Kaantjee;130993 schreef : Omdat jullie zo'n auto door en door kennen.. Ik wil hem niet na de sloop brengen, zou ook kut zijn, kom op.. een auto die 20 jaar lang heeft volgehouden en dan na de sloop, einde van zijn leven door een jochie van 19 jaar..
Hij moet het doen, en anders gaat ie in een hoekje staan rotten totdat ik ooit wat tijd voor hem over heb..
jaaa ok, dat klinkt al weer anders dan wat eerst tussen de regels door las

het moet iets simpels zijn, want het is geen langdurige slijtage geweest wat het probleem veroorzaakt heeft. Ergens zit er iets los of beschadigd wat de kracht zou moeten overbrengen. Ik denk dat je er alleen achter komt wat er nu precies aan de hand is als je de auto op een brug hebt gehad.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Langere tijd geleden kwam ik in contact met een man met 66 en leek heel enthosiast en liefhebber. een paar avonden en zaterdag aan besteed aan zijn steeds terugkerende startproblemen, had weinig geld e.d. maar uiteindelijk wilde hij er geen geld aan kwijt en had deze auto alleen nodig om naar het werk te gaan. Toen de apk verliep is die naar een paar knullen gegaan voor de cros. Als het echt een liefhebber was geweest en er weinig geld aan had besteed had ik deze volvo best door de apk heen geholpen en had die nog veel langer plezier kunnen hebben.
Ik wil er maar mee zeggen: je hebt liefhebbers en liefhebbers, mensen zijn verschillend, ieder zijn eigen meug!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Veel mensen hebben totaal geen overzicht of idee hoe goedkoop eigenlijk de V300 is ten opzichte van veel andere auto's.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
daNpy;131048 schreef : Ik heb het al een paar gezegd.... voor 5 tientjes ben je van die auto af
No Offence daNpy, maar voor 50 euro breng ik hem liever na de sloop hier, dit omdat ik goede contacten met hun heb en veel dingen gratis of voor heel weinig mag meenemen.. Minimumprijs is 200 euro. Kom op man, nog 8 maanden APK!!