Vario Kapot? Of Koppeling? Weet iemand raad?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-01-2010 15:54 #812376 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vario Kapot? Of Koppeling? Weet iemand raad?
de enige vraag die overblijft is dus;

waarom ga je op een liefhebbersforum raad vragen terwijl je eigenlijk niks aan de auto wilt doen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-01-2010 19:07 #812392 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vario Kapot? Of Koppeling? Weet iemand raad?
Omdat jullie zo'n auto door en door kennen.. Ik wil hem niet na de sloop brengen, zou ook kut zijn, kom op.. een auto die 20 jaar lang heeft volgehouden en dan na de sloop, einde van zijn leven door een jochie van 19 jaar..

Hij moet het doen, en anders gaat ie in een hoekje staan rotten totdat ik ooit wat tijd voor hem over heb..

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2010 20:40 #812399 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Vario Kapot? Of Koppeling? Weet iemand raad?
mee eens. Ik kan niet naar Venlo komen, maar je mag wel naar mij toe komen (wordt wel ff clublid, anders kan ik je moeilijk helpen)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-01-2010 00:03 #812425 door V300 register

Kaantjee;130993 schreef : Omdat jullie zo'n auto door en door kennen.. Ik wil hem niet na de sloop brengen, zou ook kut zijn, kom op.. een auto die 20 jaar lang heeft volgehouden en dan na de sloop, einde van zijn leven door een jochie van 19 jaar..

Hij moet het doen, en anders gaat ie in een hoekje staan rotten totdat ik ooit wat tijd voor hem over heb..

jaaa ok, dat klinkt al weer anders dan wat eerst tussen de regels door las :D

het moet iets simpels zijn, want het is geen langdurige slijtage geweest wat het probleem veroorzaakt heeft. Ergens zit er iets los of beschadigd wat de kracht zou moeten overbrengen. Ik denk dat je er alleen achter komt wat er nu precies aan de hand is als je de auto op een brug hebt gehad.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-01-2010 00:22 #812428 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Vario Kapot? Of Koppeling? Weet iemand raad?
of het is eenzelfde akkefietje als van volvo fahrer:)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-01-2010 08:46 #812438 door V300 register
Is altijd moeilijk om te bepalen of er nou echte liefde of tijdelijk genot personen zijn. Zelfs een echte liefhebber als ik kan wel eens de neiging krijgen het bijltje erbij neer te gooien. Heb ik gehad met mijn 46 en ben nog in gevecht met mijn 66 (ook al 3x neiging tot in de Gouwe rijden gehad) en de 343 heeft ook de nodige opschakelproblemen gehad. Als het allemaal weer werkt dan geniet je weer des te meer.
Langere tijd geleden kwam ik in contact met een man met 66 en leek heel enthosiast en liefhebber. een paar avonden en zaterdag aan besteed aan zijn steeds terugkerende startproblemen, had weinig geld e.d. maar uiteindelijk wilde hij er geen geld aan kwijt en had deze auto alleen nodig om naar het werk te gaan. Toen de apk verliep is die naar een paar knullen gegaan voor de cros. Als het echt een liefhebber was geweest en er weinig geld aan had besteed had ik deze volvo best door de apk heen geholpen en had die nog veel langer plezier kunnen hebben.
Ik wil er maar mee zeggen: je hebt liefhebbers en liefhebbers, mensen zijn verschillend, ieder zijn eigen meug!

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-01-2010 09:07 #812439 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Vario Kapot? Of Koppeling? Weet iemand raad?
Ja, er lopen idd. ook een paar mensen schijnheilig te zijn. Zogenaamd liefhebber, maar ondertussen spelen andere belangen de hoofdrol. Afgelopen zaterdag werd op een feest door mensen die auto's van 5 jaar en jonger rijden de conclusie getrokken dat zij behoorlijk deur in hun onderhoud uit zijn.
Veel mensen hebben totaal geen overzicht of idee hoe goedkoop eigenlijk de V300 is ten opzichte van veel andere auto's.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-01-2010 09:50 #812445 door V300 register
Ik heb het al een paar gezegd.... voor 5 tientjes ben je van die auto af :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-01-2010 10:14 #812449 door V300 register
Los van of je liefhebber bent: sommigen hebben totaal geen benul hoe ze goed met hun geld moeten om gaan. Steeds nieuwe auto kopen is nooit goedkoop. Investeer in 1 goede auto en je hebt er jaren plezier van. Zeker bij een 300 geldt dat.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-01-2010 13:13 #812461 door V300 register

daNpy;131048 schreef : Ik heb het al een paar gezegd.... voor 5 tientjes ben je van die auto af :D

No Offence daNpy, maar voor 50 euro breng ik hem liever na de sloop hier, dit omdat ik goede contacten met hun heb en veel dingen gratis of voor heel weinig mag meenemen.. Minimumprijs is 200 euro. Kom op man, nog 8 maanden APK!!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC