1.7 Turbo 440 in 343DL
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;74522 schreef : Dit ding heeft zo te zien nog de tank + achterbodem van een 1.4 versie.
ik vind de "andersom dan normaal" constructie van de stabistang wel grappig.
Er zit vrij veel beweging in die achteras normaal, dus de extra 'scharnierhendeltjes' en lengte van de 'armen' zal gewoon nodig zijn.
Is er verschil tussen de tank en achter bodem met die van een 1700 dan? Of doel je op die van de 360?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Anders heb je meer kans dat je binnenwiel gaat slippen.
Als je de bopcht in gaat zal je buitenwiel inzakken waardoor de stabi het binnenwiel mee omhoog trekt en dus zal gaan doorslippen.:confused:
Of denk ik nu verkeerd:wtf2:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Rick Manders;74540 schreef : Is het wel zo verstandig om achter een stabi te monteren, of heb jij je diff vastgabakken, of sper erin?
Anders heb je meer kans dat je binnenwiel gaat slippen.
Als je de bopcht in gaat zal je buitenwiel inzakken waardoor de stabi het binnenwiel mee omhoog trekt en dus zal gaan doorslippen.:confused:
Of denk ik nu verkeerd:wtf2:
Met je beredenering is helemaal niets mis. Ik heb echter inderdaad mijn diff vastgebakken.
In principe komt er op deze manier meer vermogen op het buitenste wiel te staan waardoor deze gemakkelijker z'n grippie verliest. Dit zal ervoor zorgen dat ik op hogere snelheid beter kan driften. Daarnaast verminderd de bodyrol, iets wat ik ook wel beaam.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Je kunt het trouwens heel simpel maken om je stabi te verstellen.
je moet dan gewoon iets verzinnen wat je op je stabi zet en als je het losdraaid het kunt verschuiven.
Eigenlijk is het dan gewoon een blokje in twee helften over de stabi heen.
met een kllein armpje naar de body toe.
Ik kan het niet zo goed uitleggen, zal kijken dat ik een foto zoek van zo'n constructie
gr
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
verstelbare stabisstang? T profiel met sleufbevestiging als ophangpunt naar carroserie gebruiken, door die ophangpunten te verplaatsen verander je de hoek van de stabilisatorstang en de kogelgewrichten tov de wagen, wat de hoeveelheid dat de stang kan torderen verkleint.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Iets met een sleufgat zodat het verstelbaar is........ik verzin wel iets leuks

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
De bouten onderaan hadden als lengte verstelling gebruikt moeten worden, en de hoogte verstelling op de opstaande flens.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.