1.7 Turbo 440 in 343DL
- V300 register
- Verbannen
-

Nog 3 tentamens en 2 projecten te gaan

Daarnaast is de 460 ook kapot. Moet eerst nog gemaakt worden. En met m'n motor afgelopen zondag ook al 'n lekker band gehad..........alles komt tegelijk, schiet echt niet op.
Maar ach, over een weekje gaan we d'r weer aan verder

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik had dus beter naar Indonesie kunnen rijden :+
Het laatste stukkie intercoolerslang is geregeld!
Nu nog even de uitlaatlijn fixen (moer voor de lambdasonde inlassen) en de uitlaatklemmen erom, dan mag 't beestje eindelijk weer op z'n pootjes staan.
't begint alweer te kriebelen...........maar eerst de tentamens afronden.......

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;52060 schreef : Erik, het is veel fijner klussen als je het idee hebt dat je voor school alles af hebt. Als je eerst gaat klussen, doe je dat veel te gehaast
Hmmm, gehaast klussen is er bij mij zomaar niet bij. Anders was ik ook allang klaar geweest :+
Nee, 't is voor mij een zalige manier om m'n gedachte eens van school af te leiden. Als maak ik steeds meer koppeling tussen school en m'n 343-turbo-projectje. Steeds meer zie ik bepaalde lesstof terugkomen in zo'n wage

Marre 't gevoel dat je je schoolwerk achter de rug hebt, doet wel goed!
Ineens schiet me iets te binnen: ik moet de aandrijfas nog uitlijne ten opzichte van de motor........ iets om niet te vergete :woops:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;52077 schreef : Ik vind het eigenlijk nog heel netjes dat je de band van de motor in anderhalf uur geklaard hebt. Met de zomer voor de deur.........lekker motor rijden.
Je wilt niet weten hoe vaak ik al een lekke band heb gereden

Bovendien rijdt ik op noppenbanden. Een vrij zachte compound. Er gaan zo al gauw 4 ? 5 nieuwe banden doorheen per jaar. Dan krijg je er vanzelf handigheid in

Bovendien ben ik een 4-season-motorrijder. Ik pak zoveel mogelijk de motor. Er gaat niks boven een lekkere frisse neus halen en de adrenaline door je lichaam te laten gieren. De motor is dan ook het enige voertuig dat ik boven de Volvo verkies..........oei da's vloeken in de kerk

- V300 register
- Verbannen
-
Jammergenoeg heb ik de laatste tijd veel te weinig tijd om te sleutelen.
Vorige week heb ik nog een paar uurtjes de kans gehad en heb een moer voor de lampda-sonde in de uitlaat gelast. Daarna de aandrijving nog uitgelijnt en 't beestje staat nu eindelijk weer eens op z'n pootjes (dus niet meer op assteunen

Er is nog wel 't 1 en ander te doen. Maar alles op z'n tijd........
- V300 register
- Verbannen
-
Ik weet het, ik moet nog effe de laatste zooi voor school afronden. Met een beetje geluk is het dan slecht weer en heb ik ook niet veel werk en kan ik dus weer eens lekker aan m'n waggie beune

Ik merk wel dat ik weer financiele ruimte heb gecreeerd de laatste maand. Dus we kunnen eindelijk eens wat spullen gaan bestellen:
- luchtfilter Pipercross
- sandwichplate met thermostaat
- oliekoeler
Frits heeft al geconstateerd dat zijn olietemperatuur toch echt wel te warm wordt. Ik zal dus maar een grotere oliekoeler bestellen. Die van hem heeft 13 rijen, de mijn wordt er 1 van 19 rijen. Geforceerde koeling kan altijd nog

Pijnlijk feit: ik heb nog nooit zoveel aan deze auto uitgegeven als voor deze 3 onderdelen

- V300 register
- Verbannen
-