1.7 Turbo 440 in 343DL
- V300 register
- Verbannen
-
wat lees ik nu.. veerpoten op reserve :+
die zou ik er heel graag een van je willen overnemen!
Groetjes Wouter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
maar je bedoelt een soort schroefset??
in principe kan dat als het maar deugdelijk is.
Dat is het mooie van apk,bijna alles mag als het maar deugdelijk is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;49261 schreef : Ha die Erik,
wat lees ik nu.. veerpoten op reserve :+
die zou ik er heel graag een van je willen overnemen!
Groetjes Wouter
Ai, sorry Wouter, ik wou die veerpoten houden om er nog eens mee te kunnen gaan expirimenteren qua vering......
Ik zou ze je graag gunnen.........
Dankje, Stefan
APK is geen probleem.
Type-goedkeuring = Kl*te.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ovlov 3.6L;48530 schreef : Heb nog niet veel tijd gehad, alleen gisteren effe gauw wat pakkinkjes aan het tikken geweest omdat nieuwe pakkingen te duur zijn
(3 plaatjes van Erik's creatieve uitspattingen)
Erik,
Hebben jullie toevallig een goed/goedkoop adresje voor pakkingpapier?
Het is niet alsof ze dat hier ergens in de randstad gewoon bij een winkel verkopen ofzo... stel je voor, een automaterialenhandel, pakkingen? nee joh dat hebben we niet :crazy1:
En heb je nog goede tips hoe je vervolgens van zo'n lap een mooie pakking maakt?
[mod] voordat de discussie gelijk lekker offtopic doorgaat over pakkingen, zijn de berichten hier naartoe verplaatst . Graag hier dus ook reageren over pakkingen. Dit blijft het topic over Erik's ombouw. [/mod]
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Eerst alle kabelbomen maar eens uitgekleed, een dikke avond mee bezig geweest..........:no:
Eerst de koelleidingen van de Turbo maar eens aangesloten, jammergenoeg moest de complete turbo daar weer voor af.........handig gemaakt stelletje Franse
Daar komt de bobine
De wastegateregelklep
De luchtmassameter
Ruitewisselvloeistofvat en expansievat van de 1700 gaan worden gebruikt
Jammergenoeg zit alles wel een beetje in de buurt van de Turbo, krijgt dus veel warmte voor de klote :hmmz2:.
En die kabelboom is en blijft een doffe ellende.............ben ik nog wel flink eventjes aan zoet..........
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Berichten: 10
Kan me voorstellen dat het een tijdrovende klus is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;49939 schreef : Was het nu de blauwgroene draad of de groenblauwe......?
Kan me voorstellen dat het een tijdrovende klus is.
Inderdaad, ik kom er steeds meer achter dat er weer een paar draadjes extra bijkomen. Daarna moet ik nog iets verzinnen om de ECU enz kwijt te kunnen. Ik denk dat ik maar eens een elektrokast erin hang. Dan hangen die dingen tenminste ook een beetje beschut.
Inderdaad Wouter nou je het zegt: Die luchtmassameter moet niet teveel met warmte te maken krijgen. Dat zou misschien de meting weleens kunnen beinvloeden....
Vanmiddag weer eens gaan klussen denk........
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
als je kabelboom lang genoeg is, kun je het misschien overwegen om de ecu gewoon binnen bij de bestuurder onder t dash te hangen. dat heeft iemand bij mij op stage in een kadett ook gedaan. daar zit het gewoon droog. en altijd onder handbereik
voor hitte schildjes moet je gewoon op de sloop onder de eerste beste mazda kruipen die je tegenkomt. die wagens zitten er vol mee
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





