1.7 Turbo 440 in 343DL
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-02-2008 18:48 #701574
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1.7 Turbo 440 in 343DL
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-03-2008 22:53 #702135
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1.7 Turbo 440 in 343DL
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-03-2008 23:53 #702146
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1.7 Turbo 440 in 343DL
gaskabel?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-03-2008 00:27 #702152
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1.7 Turbo 440 in 343DL
accu? :+ ok dies flauw
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-03-2008 08:31 #702155
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1.7 Turbo 440 in 343DL
Accu hoort dus bij de kabelboom.
En de gaskabel heb je niet nodig om te starten.
*zucht*.........beetje flauw, jongens............
:+
En de gaskabel heb je niet nodig om te starten.
*zucht*.........beetje flauw, jongens............
:+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-03-2008 01:40 #702186
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1.7 Turbo 440 in 343DL
owww OK ik dacht dat je bedoelde starten, en rijden.
hmnee maar dan is het logisch dat er nog wat dingen gemaakt moeten worden, etc.
hmnee maar dan is het logisch dat er nog wat dingen gemaakt moeten worden, etc.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-03-2008 08:27 #702190
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1.7 Turbo 440 in 343DL
Och, dat zijn allemaal van die dingen waar je vanzelf achterkomt. Als je weg wilt rijden en je kunt geen gas geven dan kom je er snel genoeg achter :+
Als je nu de koelvloeistof vergeet............dan is het een ander verhaal
We zien wel. Gisteren in ieder geval een begin gemaakt met het uitzoeken van de elektrische schema's van de 460T. Zo onduidelijk als de pest, misschien dat ik ze dus gewoon opnieuw maak........
Ach we zien wel, vanavond weer eens een beetje prullen.....
Als je nu de koelvloeistof vergeet............dan is het een ander verhaal
We zien wel. Gisteren in ieder geval een begin gemaakt met het uitzoeken van de elektrische schema's van de 460T. Zo onduidelijk als de pest, misschien dat ik ze dus gewoon opnieuw maak........
Ach we zien wel, vanavond weer eens een beetje prullen.....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-03-2008 22:53 #702231
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1.7 Turbo 440 in 343DL
Jah,hier een berichtje van de maat waar erik al zijn spulletjes voor veel te weinig centjes van heeft gekocht.
Ik volg het project al enige tijd.(ook omdat mijn kadett in dezelfde schuur staat)
Als apk keurmeester kan ik jullie vertellen dat er geen roestschade aan veerschotels en of draagarmen mag worden gerepareerd.
Maar als je wil mag je hem in 2 stukken slijpen en weer aan elkaar lassen.
zolang maar aannemelijk is dat er geen roestschade is gerepareerd.
las die veerpootbrug er dus met een gerust hart tussen.
Ik volg het project al enige tijd.(ook omdat mijn kadett in dezelfde schuur staat)
Als apk keurmeester kan ik jullie vertellen dat er geen roestschade aan veerschotels en of draagarmen mag worden gerepareerd.
Maar als je wil mag je hem in 2 stukken slijpen en weer aan elkaar lassen.
zolang maar aannemelijk is dat er geen roestschade is gerepareerd.
las die veerpootbrug er dus met een gerust hart tussen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 10
06-03-2008 23:43 #702234
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 1.7 Turbo 440 in 343DL
Je mag ook nieuwe veerschotels lassen en ook overzetschotels.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-03-2008 08:46 #702238
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1.7 Turbo 440 in 343DL
Of je pakt gewoon 1 van de andere vele veerpoten die ik reserve heb 
Enne HIV-Taks, mag ik de onderste veerschotel ook losslijpen, deze op en bus vastlassen welke ik over een bus kan schuiven waarop draad gedraaid is zodat ik de veer (en zo de rijhoogte) af kan stellen?
Of valt dat niet meer onder de typegoedkeuring (waar jullie bij de APK toch niet naar kijken?)
Van de week alvast een APK aangevraagd. Begin april moet het beestje erdoorheen. Wordt dus nog opschieten.
Na een paar avondjes elektrische schema's doorzoeken ben ik eruit: ik weet nu hoe ik de motormanagement-kabelboom aan die van de 343 moet knopen. Daarnaast moeten de brandstofpomp en de hulpwaterpomp (voor de koeling van de turbo) nog aangesloten worden. Daarvoor heb ik weer een extra temperatuurcontact nodig. Deze zit weer in de koelvloeistofafvoerleiding die van de turbo afkomt. Dit temperatuurcontact stuurt weer een relais aan wat weer de hulpwaterpomp aanstuurt.
In principe simpel, alleen nog effe uitvoeren
Enne HIV-Taks, mag ik de onderste veerschotel ook losslijpen, deze op en bus vastlassen welke ik over een bus kan schuiven waarop draad gedraaid is zodat ik de veer (en zo de rijhoogte) af kan stellen?
Of valt dat niet meer onder de typegoedkeuring (waar jullie bij de APK toch niet naar kijken?)
Van de week alvast een APK aangevraagd. Begin april moet het beestje erdoorheen. Wordt dus nog opschieten.
Na een paar avondjes elektrische schema's doorzoeken ben ik eruit: ik weet nu hoe ik de motormanagement-kabelboom aan die van de 343 moet knopen. Daarnaast moeten de brandstofpomp en de hulpwaterpomp (voor de koeling van de turbo) nog aangesloten worden. Daarvoor heb ik weer een extra temperatuurcontact nodig. Deze zit weer in de koelvloeistofafvoerleiding die van de turbo afkomt. Dit temperatuurcontact stuurt weer een relais aan wat weer de hulpwaterpomp aanstuurt.
In principe simpel, alleen nog effe uitvoeren
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets





