340 Turbo Wolf in schaapskleren
- Jarl Hulsebosch (GAST)
- Nieuw lid
-

Jarl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dan zal ie flink pingelen, als ie al loopt... Je turbo prikt dan ook door je kachelbox... niet handig... :nono:
- V300 register
- Verbannen
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
rwdstudent;41870 schreef : Dus wil ik het voorlopig doen met dubbele bladveren.
Wat is het effect van dubbele bladveren, wordt de achterzijde dan stugger? Is zoiets enigzins makkelijk te doen? Gebruik je daarvoor een zelfde set bladveren als er al onderzitten?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
en niet alleen Frits... Dan reed ik ook al een 343 en stond er ergens een gekanibaliseerde R5 weg te rotten... :humor:Pistonpen paultje;42009 schreef : als het allemaal zo makkelijk was, dan reed Frits wss al 1,5 jaar met zn turbo:humor:
- V300 register
- Verbannen
-
Doeke Dobma;42023 schreef : Wat is het effect van dubbele bladveren, wordt de achterzijde dan stugger? Is zoiets enigzins makkelijk te doen? Gebruik je daarvoor een zelfde set bladveren als er al onderzitten?
Stugger -> meer overstuur...
Fridge loopt al enige tijd met het idee..alleen toegepast heeft ie het niet. In principe zou je een ingekorte originele er zo tegenaan kunnen schroeven. dit zou al een hoop moeten schelen.
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;42034 schreef : Stugger -> meer overstuur...
Fridge loopt al enige tijd met het idee..alleen toegepast heeft ie het niet. In principe zou je een ingekorte originele er zo tegenaan kunnen schroeven. dit zou al een hoop moeten schelen.
Ook ik ga hiermee expirimenteren.
Inderdaad wordt de achterkant een flink stukkie stugger. Natuurlijk moet je er wel mee opletten dat de bladveer niet kan gaan schuiven enz. anders zou je achteras los kunnen gaan staan. Ook moet er een mogelijkheid worden gezoch om de boel te centreren.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Doeke Dobma;42041 schreef : Als ik het goed begrijp stimuleer je dus het uitbreken van de achterkant... dat is niet wat ik zoek. Ik zou echter wel graag zien dat ie wat stugger werd, is er en andere manier? Heb op de VKB een soort van hulpveren met tijgerballen gezien, werkt dat anders?
Een optie is hulpveren zoals bij de koni's.
Tijgerballen zitten tussen een veer en zorgen ook dat de boel stugger wordt. Setje kost wel knaken. 139 euro's.
Daar kun je zelf ook wel wat voor knutselen :yesyes:.