340 Turbo Wolf in schaapskleren
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;44669 schreef : ja, maar wel in een 340
scheelt de nodige kg's
Zoveel kg's scheelt het ook weer niet.
De 460 van mij weegt zo'n 1054 en de 343 weegt er 978.
Scheelt maar 76kg dus.
Daarnaast heb je wel een groot voordeel in de 300-serie: achterwielaandrijving. Je kunt je vermogen dus beter op de weg kwijt. Iets wat naar mijn mening met de 460 moeilijk lukt. Ding staat altijd te dabbe wanneer ik eens sportief weg wil rijden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Berichten: 10
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;44728 schreef : Die ervaring heb ik ook met een 440 1.8i of 2.0i.
Rijdt echt bagger, h?, voorwielaandrijving :yesyes:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Berichten: 10
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Ik heb niet alles doorgelezen, maar loopt 'ie al op de openbare weg?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb nog geen APK. Hieronder staat een lijstje waarom.
Voorlopige aandachtspunten voor nu:
-volgens mij doet de acceleratiesproeier niks (heb geen verstand van carburateurs) Hij houdt in als je vanaf stationair toeren wil gaan maken. Met een beetje gasgeven kun je hem wel op toeren krijgen, en dan gaat hij ook als een banaan.
-Olietemperatuur meter doet nog niks
-Turbodrukmeter werkt nog niet
-uitlaatspruitstuk gasdicht maken. volgens mij is hij net zo dicht als een vergiet
-remmen nakijken, remt enkel wanneer pedaal onderin is. Eerst maar eens ontluchten die hap
Dus in principe de remmen nakijken en spruitstuk gasdicht maken. Dan kan hij op voor APK. Ik ga nu nog twee weken leren voor school, daarna heb ik weer wat tijd. Ik denk dat ik de 340 ga schorsen als de 343 apk heeft.... Dan is het nog een kwestie van motor goed afstellen...
Daarna komt het onderstel en het uiterlijk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Alle gekheid op een stokje, de boostmeter is gefixt. Hij gaat tot 0.5 / 0.6 bar (onder de gasklep) De wasgatestang is niet verdraaid. Ik heb ook nog niet fatsoenlijk kunnen meten, want zie in dit filmpje de ruimte voor mijn testmeters (D)
s94.photobucket.com/albums/l114/mt125/?a...current=MVI_5403.flv
Nu ga ik toch maar echt weer leren :]
En nog een fototje om het af te leren
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.