340 Turbo Wolf in schaapskleren
- V300 register
- Verbannen
-
aangezien je echt zo uit een volvo stoel glijd

toen ik met ronald z'n 360 meeging gleed ik ook over de stoelen.. maarja das leren bekleding...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Zeer netjes!
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;39934 schreef : Zolang je je auto gewoon dagelijks gebruikt, raad ik het zeker af om een kuipstoel te monteren. Comfort heeft zo'n stoel niet.
Ik had het trouwens zeker nodig. Na de driftdag zat ik onder de blauwe plekken.....
is het geen idee dan voor jou om er een snelmonteer rail in te maken? zodat je de stoel gewoon er zo in kan hangen en misschien maar 2 boutjes hoeft los te maken?
dan kun je hem dagelijks ook gebruiken....
enne die riem die in je kruis komt... die is niet fijn, ik heb laatst in een b,w 320i meegereden met zo'n stoel. t is net alsof je een baby vastgespt, en niet prettig wil zitten.
- V300 register
- Verbannen
-
About de gordels, bij autosport is een 6punts gordel het enige wat je wilt. Die 6e punt heb je echt nodig, is mijn ervaring. Ke, op straat heb je het niet nodig idd. Bij autosport wil je zo vast mogelijk in je stoel gegespt zitten.
Grtz
- V300 register
- Verbannen
-
maar overschroeven? zodat je gewoon de sportstoel op die rail kan schroeven?
- V300 register
- Verbannen
-

About the rail: ik bedoel dat je de stoel met rail gewoon compleet uit de auto schroeft. Ik zit nog te bedenken welke rail er als eerst aan gaat.. Er zit een scheur in de bekleding van m'n 340.. De leuning van m'n 343 wil niet meer omklappen, bovendien gaan die stoelen er zoiezo uit.
Voor competitie mag er geen rail meer tussen zitten, maar zover is het nog niet.
- V300 register
- Verbannen
-
hmzzz nja zo'n rail is er ook zo weer ingeschroefd

en als je dus toch voor t idee gaat van een soort haak systeem waar je de stoel op een plaat voorbereid die je dan in een aantal haakjes drukt vooraan en dan achter vastbout, kun je ook de 340 stoel op een mooie plaat maken

snelwisselsysteem

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik krijg korting bij de raido, automateriaalzaak in etten-Leur. Ik krijg ook dikke korting bij Centuri, dus ga ik binnenkort bij beide eens langs. Kijken wat ze me kunnen leveren, en wat voor prijzen ik voor elkaar kan krijgen.
Een andere optie is via www.gkb-import.nl/zoeksimons/ Hier kan ik ook alle delen los bestellen. Meerdere mogelijkheden met bochtjes etc. Prijzen zijn ook lager tov. de bosalcatalogus.
Ik weet nog niet of ik ??n of twee dempers moet gaan plaatsen, ik wil wel aan de geluidseisen kunnen voldoen indien ik wedstrijden ga rijden. Maar een turbo op zich is ook al geluiddempend... Ik denk dat ??n fatsoenlijke absorbtiedemper genoeg is.
In de kerstvakantie heb ik weer wat tijd om te gaan hobbyen. Ik hoop dat ik hem dan wel kan gaan starten. Erik Buis gaat nog effe helpen sleutelen.
- V300 register
- Verbannen
-
Waar heb je overigens die stukken pijp vandaan?
Ik zelf zit ook te denken hoe ik de uitlaat ga maken. Bij mij is het qua demper al heel simpel: de Sebring die onder de 460T hangt. Dan de rest nog, en waar zal ik die lampdasonde eens in aan duwen. Wordt waarschijnlijk gewoon een moer erop lassen.