340 Turbo Wolf in schaapskleren
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ga de pijp zo maken, dat de einddemper er los onder vandaan te halen is. Hetzelfde geldt voor de voorpijp. Op dezelfde manier als met de originele pijp zeg maar.
Doeke, je had toch al van die koni met hulpveren? Of heb je standaard koni's? Op m'n 340 zitten die koni's met hulpveren. Echt meer dan stug zat, voor straatgebruik. Ik heb de dempers ook nog behoorlijk stug staan.
Bij deze foto is de achterzijde voorzien van koni's en de hulpveren, je zal begrijpen waarom ik voor het driften nog stugger wil :] De voorzijde was nog helemaal standaard, dat is ook niet gunstig natuurlijk, but you'll get the picture.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;42055 schreef : De uitlaat voor de 343 is binnen.
Doeke, je had toch al van die koni met hulpveren? Of heb je standaard koni's? Op m'n 340 zitten die koni's met hulpveren. Echt meer dan stug zat, voor straatgebruik. Ik heb de dempers ook nog behoorlijk stug staan.
Bij deze foto is de achterzijde voorzien van koni's en de hulpveren, je zal begrijpen waarom ik voor het driften nog stugger wil :] De voorzijde was nog helemaal standaard, dat is ook niet gunstig natuurlijk, but you'll get the picture.
Wat jij nodig hebt is een stabilisatorstang achter. Althans, dat denk ik.
Ik ga d'r ook ??n onder jasse.
Daardoor blijft je driftmachine toch nog redelijk comfortabel en heb je toch minder rol.
Zou dat geen optie zijn? Ik heb er zo 3 liggen:
- van een BMW 316
- van volvo 340
- van volvo 460 (achterzijde)
Enne anders misschien zelf wat in elkaar knutselen. Bijvoorbeeld een gewone veer om de koni heen doen ofzo.
Om de veerweg aan de voorkant te verminderen en stugger te maken zou je misschien nog eens kunnen denken aan van die niveauplus-ringen ofzo. Eventueel iets zelf maken. Bij de Jora in Oudenbosch zijn ook van die dingen te koop voor, ik dacht, 15 euro.
- V300 register
- Verbannen
-

Een gewone veer om de koni wordt hem niet, erg weinig ruimte tov de band. Bovendien moet je de wielkuip gaan verstevigen, omdat anders de koni aan de bovenkant dwars door het plaatwerk heen zal gaan.
Voor de voorkant wil ik gewoon korte, fatsoenlijke, stugge veren. Ik ga niet lopen rommelen met rubber ringen oid

- V300 register
- Verbannen
-
Ovlov 3.6L;42057 schreef : Wat jij nodig hebt is een stabilisatorstang achter. Althans, dat denk ik.
Ik ga d'r ook ??n onder jasse.
Daardoor blijft je driftmachine toch nog redelijk comfortabel en heb je toch minder rol.
Zou dat geen optie zijn? Ik heb er zo 3 liggen:
- van een BMW 316
- van volvo 340
- van volvo 460 (achterzijde)
Enne anders misschien zelf wat in elkaar knutselen. Bijvoorbeeld een gewone veer om de koni heen doen ofzo.
Om de veerweg aan de voorkant te verminderen en stugger te maken zou je misschien nog eens kunnen denken aan van die niveauplus-ringen ofzo. Eventueel iets zelf maken. Bij de Jora in Oudenbosch zijn ook van die dingen te koop voor, ik dacht, 15 euro.
een bmw 316 van welk bouwjaar?

misschien dat ik em misschien kan overnemen als hij zou passen?

- V300 register
- Verbannen
-
KonradW;42068 schreef : een bmw 316 van welk bouwjaar?
misschien dat ik em misschien kan overnemen als hij zou passen?
Eerst een even kijken of ik hem zelf niet nodig heb

De stijfste stabilisatorstang ga ik namelijk zelf gebruiken.
- V300 register
- Verbannen
-

kan ik goed begrijpen, maar is de afstand dan gelijk? en past ie eigenlijk wel op mijn 320i

ik moet toch eerst een keer naar een handelaar voor mooie schokdempers en veren. die zijn gelukkig nog wel goed te krijgen

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Daarna nog wat lekkages verhelpen, en volgens mij is de 343 dan zover om de eerste meters te gaan maken :]
- V300 register
- Verbannen
-
Is mijn sh*t al binnen?
Ik ga morgen ook weer eens een dagje klusse.....
Ik moet wel eerlijk zeggen......Die uitlaat, ik vrees dat hij bij de lasnaden zal gaan scheuren. Mede dankzij dat er geen flexwiebel tussenstuk is gebruikt bij de dowpijp, en mede door de, ik vermoed, slechte inbranding.
Is hij trouwens gasdicht (voor de apk)?
Sorry dat ik de boel weer af sta te kraken........... :hmmz:
Wanneer je het (plaat-)laswerk zit aan de voorbalk van mijn 343 zul je ook commentaar geven :lol:.
Niet dat ik op de feiten vooruit wil lopen maar wanneer gaan we de eerste drift leggen?
- V300 register
- Verbannen
-
s94.photobucket.com/albums/l114/mt125/?a...current=MVI_5362.flv
Volgende week de turbo vervangen, want deze is gaar. Dan eens kijken of ik hem door de apk ga krijgen :]