Stationair op 2 cilinders
- V300 register
- Verbannen
-
cryowim;190025 schreef : lijkt me stug dat je geen deellastverrijking hebt,heb denk ik nog wel een goede emvk liggen kijk anders even bij maris die is nogal geschikt
Je hebt gelijk

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Helaas lekt ie nog wel bij cilinder 1 en 2 bij de inlaatspruitstukpakking, dus daar moeten even wat helicoils in komen.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
maar het draad trek je 10x sneller uit de kop als dat het draadeind beschadigd
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;190370 schreef : zitten bij een B14.4 4 verschillende lengtes in dus t is vrij lastig
maar het draad trek je 10x sneller uit de kop als dat het draadeind beschadigd
K, keertje er uit draaien en bekijken dus. Bedankt :yeah:
- V300 register
- Verbannen
-
Je kunt al zonder van alles te verwijderen bepalen welke maten je nodig hebt. schroefdraad maat is ook hetzelfde, M8 als ik me niet vergis. Dus de enige variatie is de lengte van het naar buiten stekende deel.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
mastertje;186697 schreef : Hier een foto van de volgorde, volgens mij klopt hij. Ik kan nog even proberen met een plantenspuit te kijken voor lekkage.
Nou zag ik op deze foto dat bij jouw op de carburateur ook ??n van de twee kleppen bovenop mist. Bij mij namelijk ook en ik vraag me dus af of dat zo hoort :S
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Het is in principe een heel mooi systeem, als je even diep genoeg tapt ><. Nu kunnen we de bout op het tapeind keurig vast zetten, alleen voelen de andere 7 aan alsof deze echt in pudding zitten te draaien.... je komt gewoon nooit op het punt van "ja, nu zit ie strak vast"... ik ga er nu niet als een gek aan lopen trekken omdat ik weet wat er kan gebeuren... en dit was toch wel even een klusje van 4-5 uur uiteindelijk, maar kan het dat het alu van onze kop toch een wat lagere kwaliteit heeft oid? Zou bijna overal een helicoil er in willen knallen zo.... sorry geen foto's

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
enige waarom een helicoil hierbij wat sterker is is de grotere diameter in het aluminium, t kan dus iets meer hebben. toch blijft het een noodreparatie!