punkazz' problemen topic

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-03-2009 14:15 #760750 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic punkazz' problemen topic
Ga ik zeker doen (en niet over 1 nacht ijs).

Ik denk dat niemand precies weet hoe rot deze auto is, en is geweest, bijna de hele bodem is al eens gelast + wielkastranden achter. En veel (ernstige) deuken...restaureren zou echt een heeeele ingrijpende onderneming zijn waaraan ik iig nooit meer zou beginnen. Ik denk dat het totaal niet te vergelijken zou zijn met Doeke of Ronald.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-03-2009 15:30 #760760 door V300 register
Er komt ineens een slogan van Andrelon bij me op.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-03-2009 22:30 #760858 door V300 register
Omdat je 't waard bent? Haha, in principe heb je gelijk, in praktijk voor mij niet haalbaar.

Maarrrrr goed nieuws, ik heb een heel interessant voorstel gekregen van een welbekende van ons en daar ga ik nu over nadenken. To be continued!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-03-2009 00:52 #760884 door V300 register
owwww... ik zat al te denken.. wat bedoelt ie nou met

Pam, je haar danst!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-03-2009 08:23 #760886 door V300 register
hmm, ik zie steven vrijwel altijd met pet.

Ik kan twee mensen bedenken die jou een voorstel hebben gedaan.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-03-2009 15:03 #760926 door V300 register
Altijd met pet? Ik heb alleen een pet op als ik geen zin/tijd heb om m'n haar te doen, of als ik naar een festival ga o.i.d. en heel soms omdat ik het leuk vind. Toevallig heb ik op de foto op de hoofdsite een pet op.

Het is trouwens een voorstel voor het behoud van deze auto! Ik ben nog aan het nadenken, maar vooralsnog ziet het er positief uit.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-03-2009 17:22 #760942 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic punkazz' problemen topic
niet zo geheimzinnig, laat de medemens eens weten wat dat voorstel is, misschien komt er daar nog een nuttige reactie op die je kan helpen om de afweging te maken:)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-03-2009 18:22 #760948 door V300 register
Haha, ik hou wel van een beetje geheimzinnigheid. Ik dacht, ik wacht ff totdat ik het zeker weet, beetje te voorzichtig denk ik nu ook. OK dan vertel ik het toch gewoon? :D

Over twee maanden ofzo heeft Anjo het 14.4 blokkie uit z'n rode scheurmonster 'over', hij stelt voor dat hij dit blok in een weekje o.i.d. op z'n gemak voor mij tegen zeer voordelig tarief overzet in de Blue Special (met nieuwe krukaskeerringen, gereviseerde carb. & ombouw naar renix), hij levert dan een "perfect lopend/afgesteld voertuig af" :y:

Dat is natuurlijk sowieso een fantastisch aanbod en ik ben inmiddels eigenlijk al zover dat ik zo'n aanbod niet aan m'n neus voorbij kan laten gaan. Zeker niet gezien de kosten die ik de laatste keer heb gehad bij de garage, daarom vond ik het ook zo k*t dat hij daarna niet meer liep. Ik wilde er minstens nog een jaar mee doorrijden (met LPG zou ik het er dan weer ongeveer uit hebben, jaaaaaaa ik ben een echte hollander).

Wat ik me trouwens ineens bedenk, hoe zit het met gas dan? Niet dat dat dus per s? noodzakelijk is, want dat kan ik daarna natuurlijk (rijdend op benzine) laten afstellen bij het inbouwstation.

Die benzinetank trouwens heeft dus heel lang maar een klein laagje benzine in de tank gehad, ik heb 'm wel eens een beetje bijgetankt, maar ik weet niet in hoeverre dit invloed heeft op slangen e.d.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-03-2009 18:29 #760950 door V300 register
Als die rotte Volvo-slangen er nog inzitten moet je ze toch vervangen :+

Of je gasinstallatie nog past, hangt af of je die verdamper aan een Weber 32 DIR 109 oid kan koppelen. Daar heb ik echter geen verstand van, lpg = moeiluk dus daar moet ik passen.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-03-2009 18:30 #760951 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic punkazz' problemen topic
wil je dan weer op gas rijden of laat ik de installatie zitten en betrek dat niet meer bij de motor?

in principe kan ik het gas denk ik wel terugbouwen, de carburateur voet is immers hetzelfde tussen 93 en 109 carbs, en het mengstuk wordt alleen gesandwitcht tussen inlaatspruitstuk en carburateur. verder blijft motorisch de boel standaard (op de benzine afsluiter na)

als ik het kleppendeksel van de huidige motor overzet blijft het complete b14 .0/.1/.2 gaspedaal mechanica hetzelfde en dan zou het gas dus nog gewoon opgebouwd kunnen worden.

punkazz;92630 schreef : Die benzinetank trouwens heeft dus heel lang maar een klein laagje benzine in de tank gehad, ik heb 'm wel eens een beetje bijgetankt, maar ik weet niet in hoeverre dit invloed heeft op slangen e.d.

n.p. haal ik die er gelijk even onderuit, tief de oude benzine even weg, en maak de tank goed schoon:) heb nog wel een stukkie ?6mm brandstofslang liggen, kan ik gelijk de slangetjes vernieuwen:)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC