Recessie?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-01-2009 19:35 #751093 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Recessie?

v0lv0freak;84667 schreef : Pap heeft gisteren bij de RDW zijn zundapp C50 sport laten keuren. Zeker nu zijn werktijden veranderen (om half 8 ipv om 6 uur begin) en hij dus in de spits terecht komt, is die brommer een goed alternatief.

Probleem is niet dat we de auto's nu niet kunnen betalen, maar dat er wel bespaart zal moeten worden. Daarom dus dat de 2 auto's die het minste rijden voor onbepaalde perdiode geschorst blijven (de oude planning was om beide tot de zomer geschorst te laten)

Z?ndapp C50 Sport :worship:

Ik heb hier nog 3 C50 Supers staan. Dat was mijn hobby voordat ik 18 werd :humor: 1tje is in redelijke staat en de andere ligt in een gaasbox in het magazijn te wachten op restauratie. De laatste is voor onderdelen (Belgisch, geen kenteken mogelijk...)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-01-2009 20:18 #751112 door V300 register
Als ik dit zo lees... mis ik m'n kreidler. (door dat ding ben ik tot de ontdekking gekomen dat ik motorrijden leuk zou vinden :) )

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
17-01-2009 20:21 #751113 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Recessie?

Jos360;84891 schreef : Z?ndapp C50 Sport :worship:

Ik heb hier nog 3 C50 Supers staan. Dat was mijn hobby voordat ik 18 werd :humor: 1tje is in redelijke staat en de andere ligt in een gaasbox in het magazijn te wachten op restauratie. De laatste is voor onderdelen (Belgisch, geen kenteken mogelijk...)

Haha na de 360 nog een hobby wat pap en jij gemeen hebben ;D

huysmans;84910 schreef : Als ik dit zo lees... mis ik m'n kreidler. (door dat ding ben ik tot de ontdekking gekomen dat ik motorrijden leuk zou vinden :) )

Om het gemis nog groter te maken zal ik komende week na mijn tentamens (vrijdag dus) een off-topic showroom tread maken, met een paar mooie foto's :D
Miss is het een idee om 'het grote brommer topic' te maken?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-01-2009 20:30 #751116 door V300 register

v0lv0freak;84911 schreef : Haha na de 360 nog een hobby wat pap en jij gemeen hebben ;D

Om het gemis nog groter te maken zal ik komende week na mijn tentamens (vrijdag dus) een off-topic showroom tread maken, met een paar mooie foto's :D
Miss is het een idee om 'het grote brommer topic' te maken?

Ik ga even een fototoestel zoeken! Dan maak ik gelijk foto's van mijn Z?ndapp's en mijn 360 in progress ;)

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
17-01-2009 20:35 #751118 door Mark Smeets

Jos360;84914 schreef : Ik ga even een fototoestel zoeken! Dan maak ik gelijk foto's van mijn Z?ndapp's en mijn 360 in progress ;)

Ik heb alleen de foto's van hoe hij 3 jaar geleden op ebay te koop stond..
Dus ik moet nog even nieuwe (grote) foto's maken van hoe hij er nu bij staat. En met een beetje geluk zit dan ook het NL-kenteken er op!
Even rustig tot vrijdag wachten dus ;D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-01-2009 20:59 #751124 door V300 register
Uitgerekend na dat ik dit gepost heb op dit forum, heb ik een aanrijding gehad met mn monkey. Iemand kwam de (onoverzichtelijke)hoek om per fiets (en berg af, dus ging hard) ik zag hem in een flits, en op mijn weghelft! Ik probeerde te ontwijken, maar hij dook dezelfde kant op. Hij ging 25 denk ik, ik ook wel zoiets (remde gelukkig al iets af). Dus bij elkaar zeker 50 km/u. Ik heb dr niets aan over gehouden, hij wel (en mn brommertje ook)

Die meneer had waarschijnlijk een gekneusde rib, en volgens mij een hersenschudding. Want hij heeft zo'n 10x gevraagd waar hij was, en zeker 20x wat er gebeurd was! Ik had helemaal niets op 2 kleine blauwe plekken na. Zijn fiets had weer niks...Mijn brommer heeft een kapotte koplamp, een gescheurde koplampoor (zit aan de voorvork vast helaas), en een afgescheurde koppelingshendel.

Geen leuke ervaring...Was wel ff schrikken!

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-01-2009 16:25 #753419 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Recessie?
Het verzendtarief van TNT-post voor lichte pakketten is verhoogd naar 6,75.
Is dit een vorm van:
- minder pakketten, dus hogere tarieven
- grote speler, weinig concurrentie dus prijsbepaler,
- zorgen voor betere arbeidsomstandigheden van de TNT post- en pakketbezorgers,

Ik vind de verhoging nogal fors in deze tijd van recessie.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-01-2009 16:28 #753421 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Recessie?
Wat? Twee jaar geleden was het nog 5,50!

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
30-01-2009 16:32 #753423 door Mark Smeets
Pap liet laatst iets uit Engeland komen, en dat kostte geloof ik maar iets van 3 pond nog wat! Het was in elk geval veel goedkoper als binnen Nederland verzenden! :crazy2:

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-01-2009 16:36 #753425 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Recessie?
de zogenaamde recessie heeft nu ook terberg getroffen, de verkoop van de vrachtwagens bedoeld voor de nederlandse markt is met 40% gedaald, terminaltrekkers worden ook minder verkocht, vooral voor de europese markt.

pas zijn er nog 80 yt range trekkers verkocht aan de nieuwe haven in dubai, die staan al in de planning om over 1,5 maand gebouwd te worden

als voorzorg zijn de eerste ontslagen in de vorm van uitzendkrachten al gevallen, verwachting is dat alle contracthebbenden deze behouden.

het echte nadeel van dit alles, is dat mijn interne sollicitatie wat ongelukkig uitkomt, zucht:D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC