Recessie?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvofiel;76541 schreef : G-5? Zeker weten? Ik had 't in G-4. Enorm nutteloos vak inderdaad. Een kruising tussen scheikunde, natuurkunde en biologie. Naast de enorme hoeveelheid geestdodende stof was het volstrekt overbodig in een klas waarvan 90% een Natuurprofiel heeft...
Heel zeker;) blijkbaar mogen scholen dan zelf kiezen in welk jaar ze het geven :wtf2:
Voor mij zaten er ook wel nieuwe dingen bij, omdat ik geen biologie had, maar het is en blijft volstrekt nutteloos :crazy2:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;76643 schreef : Heel zeker;) blijkbaar mogen scholen dan zelf kiezen in welk jaar ze het geven :wtf2:
Voor mij zaten er ook wel nieuwe dingen bij, omdat ik geen biologie had, maar het is en blijft volstrekt nutteloos :crazy2:
Ik heb ook geen biologie, maar er kon een keuze gemaakt werden tussen de natuurkundige/wiskundige kant en de biologie/wiskunde kant.
Dat eerste heb ik gedaan, mag ook wel met 8 uur verschillende wiskundes per week....:crazy1:
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;76631 schreef : Zonnepanelen zijn nog steeds heel erg duur en het duurt lang voordat ze hun aanschafprijs terugbetaald hebben in de besparingen. Wind is in NL een betere bron van energie als zon zolang de panelen niet n?g effectiever en wat goedkoper worden.
Windenergie levert idd meer op, maar je kunt geen windmolen op je dak gaan zetten :crazy1:
En zonnepanelen mogen dan wel duur zijn, het milieu is toch OoOoO zo belangrijk?? Dat de overheid dan maar subsidies ervoor verleend.. Wat betreft milieu zijn er nu al genoeg onzinnige eisen en verplichtingen bij een nieuwbouwhuis.. Dan vind ik een aantal zonnepanelen toch wel een redelijk nuttige eis

En het rendement van alle technieken wordt met de loop der jaren beter..
Dan kun je alle technieken wel uit gaan stellen totdat ze meer rendement opleveren. Zonnepanelen zitten nu rond de 12% dacht ik, en da tis idd niet veel. Maar feit is dat je gedeeltelijk mee in je energievoorziening kunt voorzien en dus minder olie gebruikt.
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvofiel;76645 schreef : Ik heb ook geen biologie, maar er kon een keuze gemaakt werden tussen de natuurkundige/wiskundige kant en de biologie/wiskunde kant.
Dat eerste heb ik gedaan, mag ook wel met 8 uur verschillende wiskundes per week....:crazy1:
8 uur :eek: Zit je nu in de 5de klas dan? Dan ben jij van de eerste 'lichting' die de nieuwe vakken pakketten hebben.. Wij konden bij ANW ook geen 'soort' kiezen. Iedereen had hetzelfde vak ANW, of je nu N&T (zonder biologie voor de oudere mede-mensen;)) of N&G (met biologie) had..
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Als profielvak kon ik kiezen tussen Biologie en Wiskunde D. De keus was snel gemaakt

Nu heb ik 4 uur per week Wiskunde D en 4 uur Wiskunde B. Bij D zijn we maar met 6 man trouwens.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Inderdaad! Door die frituurlucht in de file gaat iedereen bij de eerste afslag meteen langs een snacktent. Goed voor de economie ?n de brandstofproductie!setsunakaede;76632 schreef : ...en dat is dan weer goed voor de omzet van de snackbars en benzinestations, dus weer goed voor de economie.
"Goedenmiddag, ik wil graag een patatje speciaal en een frikandel"
"Wilt u daar een jerrycan frituurvet bij meneer?"
"Ja graag, mijn tank is bijna leeg."
"Dat wordt dan 12,25 alstublieft"
- Mark Smeets
- Moderator
-

- V300 register
- Verbannen
-

Ook ik heb nu dus gedoe rondom kredietcrisis/recessie, want vroeger had de notaris genoegen genomen met de belofte dat het geld acuut werd overgemaakt. Die belofte was er nu ook, maar hij laat de boel nu pas passeren als hij het geld ?cht op zijn rekening heeft. Ook hij wil geen risico meer lopen.
Oftewel: :grr2::grr2::grr2:

En ik grijp de gelegenheid gelijk even aan om Aegon aan de schandpaal te nagelen. Eikels!
- V300 register
- Verbannen
-
De notaris heeft niet goed naar de bank gecommuniceert, waardoor het geld nog niet ontvangen is en de notaris de overdracht moet uitstellen.
Ik zou zeggen; brandstofkosten naar notaris declareren etc etc.