Recessie?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bij de Aldi is het drukker dan anders. Bij de autosloper is het v??l drukker dan anders - o.a. dure Volvo's die voor banden komen. Bij de fietsenmaker en de schoenmaker is het drukker. Een schoenmaker in Doorn gaat niet meer emigreren. Laat ik het maatschappelijke verschuivingen noemen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Wees blij dat je geen autoverkoper in IJsland bent! Daar is de autoverkoop met 88% gedaald! Maarja, dat land is dan ook gewoon volledig failliet...slb_340;90293 schreef : Nee dat niet, maar hoe ik in godsnaam (sorry) mijn target deze maand moet halen
.
- V300 register
- Verbannen
-
Frans;90343 schreef : Laat ik het maatschappelijke verschuivingen noemen.
Dit vind ik heel interessant! Het is een soort bezinning. Mensen staan stil bij hun dagelijks gedrag en of het misschien anders kan.
- V300 register
- Verbannen
-
Wat ik ook merkte... de incasso bureau's hebben het dusdanig druk dat info aanvragen lang duren. (maar ik heb er een, die gaat vandaag aan het werk gezet worden) Tevens merk ik dat nog geen enkele klant van me dit jaar de rekening heeft betaald, terwijl er toch altijd wel 1 of 2 bij zaten die binnen enkele dagen na ontvangst van de rekening betaald had. Gelukkig heb ik de zakelijke kosten met 2/3 weten terug te brengen, dat scheelt al heel wat. (dit is zelfs prive op te brengen)
- V300 register
- Verbannen
-
elpee;90308 schreef : De target voor skoda hebben ze bij ons al gehaald met 80 fabia's die naar duitsland gaan.
Daar haal je geen targets mee..
Want die gaan op kentekenregistraties hier in Nederland. Dus die 80, leuke handel - maar dat is geen officiele verkoop.
- V300 register
- Verbannen
-
Geen gezeur met financieringen, BKR registraties, afkeuringen van financieringen...
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;90390 schreef : Dus die 80, leuke handel - maar dat is geen officiele verkoop.
.
Volgens mij wel als er een soort 're-import' constructie gebruikt is.
- V300 register
- Verbannen
-
.