Bart's Volvo 343 DL Special Variomatic
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
En heb je een 343 uit de Jungle gered.
Da's ook wat waard.
Goed onderhouden, als het dooit, niet te beroerd zijn om ff de auto grondig te wassen. Goed droogmaken/rijden.
Rubbers invetten met vaseline, kan het niet weer vastvriezen.
Deursloten/vangers goed invetten, e.d. winterklaarmaakdingetjes.
Het kan best, winterrijden met een oldtimer, maar het kost wel eventjes wat meer moeite dan gewoon een pekelbak te rijden die je na een paar jaar weer weggooit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;208845 schreef : Goed onderhouden, als het dooit, niet te beroerd zijn om ff de auto grondig te wassen.
Elke week, mag dat ook :halo:
Ik heb echt een autowas-tik. De Millionaire werd, toen die afgelopen zomer aan huis stond, ook 1 ? 2 keer per week gewassen. Dat vind ik ?cht leuk om te doen

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Deze 343 is al verschillende keren gelast, en niet altijd even netjes. Een plaatje meer of minder maakt zoveel dus ook niet uit...
- V300 register
- Verbannen
-
Hopelijk lukken de drie puntjes zelf, dat scheelt behoorlijk in het rijcomfort.
Mijn MK2 achterlichten wil ik al een hele tijd ruilen voor een MK3 set, als je die hebt liggen kan je met mijn MK2 lichten jou achteruitrijlicht fixen

- V300 register
- Verbannen
-
Maurits Cassee;208876 schreef : Mijn MK2 achterlichten wil ik al een hele tijd ruilen voor een MK3 set, als je die hebt liggen kan je met mijn MK2 lichten jou achteruitrijlicht fixen
Voor mij is het niet per se nodig aangezien ik het kapje van het achteruitrijlicht nog heb liggen, maar als ik jou kan helpen met MK3 achterlichten wil ik wel ruilen. Ik heb hier nog een goede set liggen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;208879 schreef : Die glaasjes kan je lijmen.
En goed! Ik heb de glaasje van de GLE een half jaar geleden vastgelijmd met zo'n tube Bison, en dat houdt nog steeds!
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Ik zou de contactpuntjes en condensator gewoon vervangen zonder te kijken, kan iig geen kwaad

- V300 register
- Verbannen
-
General Custom;208877 schreef : Voor mij is het niet per se nodig aangezien ik het kapje van het achteruitrijlicht nog heb liggen, maar als ik jou kan helpen met MK3 achterlichten wil ik wel ruilen. Ik heb hier nog een goede set liggen.
Graag! Volgende sleuteldag/ALV lijkt me mooi, anders zonde van de verzendkosten :yesyes:
Bladel ligt nou niet echt om de hoek...
Lucluc;208879 schreef : Die glaasjes kan je lijmen.
Klopt, heb ik zelf weleens gedaan maar dan moet je het glaasje wel hebben :+
Ik wist niet of dat het geval was.