show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Bart's Volvo 343 DL Special Variomatic

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-03-2013 12:56 #925551 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bart's Volvo 343 DL Special Variomatic
Ik zie regelmatig voor een zacht prijsje een 300-serie te koop staan op internet, maar inmiddels weten we toch allemaal dat een auto in goede staat brengen niet iets is wat je voor een appel en een ei doet. En dan hebben we het nog niet over de tijd die je erin moet steken. Het gaat om oldtimers. Het kost je zeker enkele duizenden euro's om een auto te restaureren. Dat neemt niet weg dat je deze 343 voor een redelijk bedrag en redelijke tijdsinspanning heel behoorlijk kan krijgen. Ik denk dat mijn huidige daily 360 in veel minder goede staat is en ook om die rijdend te houden moet ik flink investeren. Ik zie het als een uitdaging en die ga ik met m'n volle verstand aan. Sterker nog: ik geniet dagelijks van mijn werk. Vergis je niet, dit kost echt veel geld. En dan nog m'n GLS. Dat loopt nu al jn de duizenden euro's en we zijn nog niet op de helft. Mensen vragen mij ook of het wel verstandig is. Nee, je kan beter een ford ka kopen ofzo. Maar dat is niet leuk of stijlvol. Ieder z'n keus. Kortom, is het verstandig om een 343 te kopen als je verwacht er geen tijd of geld in hoeft te steken? Nou nee dus.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-05-2013 10:41 #930840 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bart's Volvo 343 DL Special Variomatic
het verhaal gaat hier verder:

forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=8447

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC