volvo 360 2.3 turbo
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Don Sala: (GAST)
- Verbannen
-
ik heb nieuwe foto's maar krijg niets gevonden over uitleg hoe ik foto's erop moet zetten.... kan iemand link sturen waar dat staat?
Kei gaaf filmpje, echt dik! maar ja.... das gewoon een rechte weg in de bochte daar moete t gas in drukke!!!!!
- V300 register
- Verbannen
-
-een account aanmaken bij Photobucket
-De aanwijzingen volgen zodat je je foto's daar neer kunt zetten.
-Je kunt het beste meteen een apart album maken voor de foto's van bijv. je turbo(als je dat later nog eens gaat doen moet je al de foto's opnieuw in je berichten plaatsen maar vaak gaat dat niet meer en heb je dus een reactie zonder foto's.Ik kan t weten....is mij ook gebeurt :woops: )
Hoe zet je ze nu op internet.
Als met de cursor op de geuploade foto gaat komen daaronder 4 links.klik op de onderste link en deze veranderd dan kort in "copied".Als je nu naar de site gaat waar je de foto wilt plaatsen ga je naar "antwoorden " ,dan klik je met de rechtermuisknop,en dan op "plakken ".
Appeltje eitje zou ik zeggen.Heb t mn pa ook geleerd en da's n nog VEUL grotere digibeet dan ik!
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;184246 schreef : Dat stukje van 100 naar 200, dat kan toch niet? Dat ziet er niet als 200 uit.... en in de 4 ook???
Ben bang dat t echt wel kan hoor
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
s1222.photobucket.com/albums/dd485/360turbo/?start=all
met de muis op een kleine foto krijg je een grijs vlakje met 4 linkjes, je moet de onderste hebben waar de [img] codes bij staan
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
sterker nog; het is ook zo.Bart Manders;184256 schreef : Ben bang dat t echt wel kan hoor
dit ding heeft uit het hoofd inmiddels rond de 450pk mede dankzij een gigantische lel van een compressor, maar hij heeft er ook een Ford Cosworth versnellingsbak en 240 achteras onder hangen; compleet andere verhoudingen dus.
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Misschien een gekke vraag, maar waarom zie ik 2 peilstokken?
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-