show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-09-2012 17:02 #915251
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Je ziet het heel vaak, die gaten in de bumpers.. persoonlijk ben ik er niet zo van en had er denk ik een recht stukje uitgehaald, past meer bij een vierkante volvo
maar, het toont wel aan dat ie niet standaard is
maar, het toont wel aan dat ie niet standaard is
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-09-2012 20:45 #915565
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-09-2012 21:03 #915568
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Hele strakke auto!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-09-2012 17:57 #915632
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Bart, vooral die enerlaatste foto ziet er erg bruut uit!
Had al via Martijn te horen gekregen dat de auto goed rijdt met de t5 injectoren en de opgespannen luchtmassameter. (Hij liep in ieder geval na wat afstellen toen al best goed stationair, en reageerde goed op het gas) En martijn zijn ''smalle wideband'' AFR meter werkt ook goed?
Jammer van het overmatige onderstuur, wat voor een veren had je er ook alweer erop zitten? Bij Martijn zijn GLS hebben we al gemerkt dat een overgedempte auto alleen maar grip verliest (*** v-maxx veren). Met stuggere veren (volvo 940 achteras, verzwaarde versie) is er een boel grip tevoorschijn getoverd. Waarschijnlijk een beter blijvend wegcontact. Nu in combinatie met verbreed staal (185-60-13 Falkens, 7,5'' velg) zonder problemen met +/- 90 de binnenbocht op het EI van Sint Joost. Kon misschien nog wel harder.. Het zelfde EI van Sint Joost was met mijn broer zijn laaste 940 met ophanging mods etc (1,5 graad camber, 205 pirrelli banden, rondom koni geel, en meer) niet harder dan 85 mogelijk in de .... buitenbocht. Zegt maar weer dat een 300 een stuk betere basis is voor sportief gebruik!
Groetjes, Fabian
Had al via Martijn te horen gekregen dat de auto goed rijdt met de t5 injectoren en de opgespannen luchtmassameter. (Hij liep in ieder geval na wat afstellen toen al best goed stationair, en reageerde goed op het gas) En martijn zijn ''smalle wideband'' AFR meter werkt ook goed?
Jammer van het overmatige onderstuur, wat voor een veren had je er ook alweer erop zitten? Bij Martijn zijn GLS hebben we al gemerkt dat een overgedempte auto alleen maar grip verliest (*** v-maxx veren). Met stuggere veren (volvo 940 achteras, verzwaarde versie) is er een boel grip tevoorschijn getoverd. Waarschijnlijk een beter blijvend wegcontact. Nu in combinatie met verbreed staal (185-60-13 Falkens, 7,5'' velg) zonder problemen met +/- 90 de binnenbocht op het EI van Sint Joost. Kon misschien nog wel harder.. Het zelfde EI van Sint Joost was met mijn broer zijn laaste 940 met ophanging mods etc (1,5 graad camber, 205 pirrelli banden, rondom koni geel, en meer) niet harder dan 85 mogelijk in de .... buitenbocht. Zegt maar weer dat een 300 een stuk betere basis is voor sportief gebruik!

Groetjes, Fabian
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-09-2012 18:16 #915635
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Waar in de bocht heb je last van onderstuur? Na aanremmen en bij insturen? (begin-midden-einde bocht?) Uitlijning buiten het camber volgens de standaard gegevens? Heb je al PU bussen in de reactiearmen of verlengde reactiearmen? Draagarmen zijn verlengd dat weet ik.
Met zoveel neg. camber (bij een sedan met volle tank) is dat niet per direct zomaar het gewicht, speelt natuurlijk wel een rol. Misschien kun je wat dat betreft wel de accu naar de kofferbak verhuizen om de turbo+leidingen+ic te compenseren.
Met zoveel neg. camber (bij een sedan met volle tank) is dat niet per direct zomaar het gewicht, speelt natuurlijk wel een rol. Misschien kun je wat dat betreft wel de accu naar de kofferbak verhuizen om de turbo+leidingen+ic te compenseren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-09-2012 23:09 #915667
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Jep die zijn allemaal al verwisseld voor PU bussen.
Hij heeft overigens een bak minder onderstuur dan een standaard 360
Ik heb inmiddels wel de rode koni's in de voorpoten.Naar het schijnt werken ze in de cup met achterveren van een Ford Sierra.Moet geen probleem zijn om die te vonden en anders ga ik maar eens ergens een setje intraxxen scoren.
Die foto is goed he Fabian.Klote is wel dat die gast die m gemaakt heeft niet meer te bereiken is dus kan ik m niet zonder die strepen en dat logo bestellen.
Hij heeft overigens een bak minder onderstuur dan een standaard 360
Ik heb inmiddels wel de rode koni's in de voorpoten.Naar het schijnt werken ze in de cup met achterveren van een Ford Sierra.Moet geen probleem zijn om die te vonden en anders ga ik maar eens ergens een setje intraxxen scoren.
Die foto is goed he Fabian.Klote is wel dat die gast die m gemaakt heeft niet meer te bereiken is dus kan ik m niet zonder die strepen en dat logo bestellen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-09-2012 09:42 #915673
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Heb vandaag de auto naar de plaatwerkkunstenaar gebracht :wtf:.....
Die gaat deze week de wielkastrand linksachter repareren
Die gaat deze week de wielkastrand linksachter repareren
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-09-2012 01:14 #915719
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Lekker bezig Bart !
Hoe loopt het motortje nu ?
Hoe loopt het motortje nu ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-09-2012 06:43 #915721
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
The excellent car, everything is made strictly and with taste. The front lip under a bumper very was pleasant! It is pleasant to see, when the person so looks behind car. The Turbo sign on a radiator enclosure too was perfectly entered in an exterior as though it there was from plant)
Add please still photos with car, I want them to show to friends from the Ukrainian Volvo of Club)
Add please still photos with car, I want them to show to friends from the Ukrainian Volvo of Club)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-09-2012 23:43 #915832
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
@ Shurenberg
No problem Alexandr,thank's for the compliments!
@Jelmar
Loopt wel lekker maar ik wacht eigenlijk op een ontstekingsschema voor "n B21ET.....had jij die toevallig al even ergens opgeduikeld?
Ik heb de 360Turbo moeten missen deze week en wel hierom.......:photo:
Zoals gezegd..daar moest de plaatwerktovenaar,Pascal Stratner in Echt, zich maar mee uitleven.
Een nieuwe rand had ik zelf al gehaald....
Omdat ik zelf op vakantie was deze week ,was Pascal zo vriendelijk om even wat foto's te maken tussen de werkzaamheden door.
Voor het mooie is het komplete linker achterscherm gespoten.Daarvoor moest wel de striping verdwijnen....niet zo erg.......dr is wat anders in de maak.....!En wel geheel in (experimentel)300 serie stijl.................:no_comment:(to be continued)
O ja vakantie dus....waar...Eifel.De oplettende lezer en/of diegene die mij een beetje kent voelt al nattigheid......}
}
}
Jep...N?rburgring!
Ik had nog 1 ronde op mn kaart staan.De 360 bij de spuiter....dan wordt het tyd om de 855 z'n ringdoop te geven.
Nou was het maandag en dinsdag pestpokkeweer(zul je altyd zien) maar woensdagmiddag was het mooi droog en was de Nordschleife van 17:00 tot 19:30 open.
Ik heb eerst de hele snelle jongens maar voor laten gaan,dat rijdt veel prettiger.Zo'n 2 liter 10 klepper is nu eenmaal geen strepentrekker maar blijkt wel een lekker stuurauto op het circuit.Leuke bonus was trouwens dat bij wijze van uitzondering ook het F1 circuit open was.Dat was een zeer aangename verrassing,een paar km's extra voor hetzelfde geld.De Nordschleife heb inmiddels al vaak gereden maar het F1 circuit stond nog niet op de lijst!
Het was overigens niet alleen voor de 855 de ringdoop,voor Susan was het ook de eerste keer op de baan.........De handgreep boven de rechterdeur is nu dringend aan vervanging toe hahahahahahahahaha
No problem Alexandr,thank's for the compliments!
@Jelmar
Loopt wel lekker maar ik wacht eigenlijk op een ontstekingsschema voor "n B21ET.....had jij die toevallig al even ergens opgeduikeld?
Ik heb de 360Turbo moeten missen deze week en wel hierom.......:photo:
Zoals gezegd..daar moest de plaatwerktovenaar,Pascal Stratner in Echt, zich maar mee uitleven.
Een nieuwe rand had ik zelf al gehaald....
Omdat ik zelf op vakantie was deze week ,was Pascal zo vriendelijk om even wat foto's te maken tussen de werkzaamheden door.
Voor het mooie is het komplete linker achterscherm gespoten.Daarvoor moest wel de striping verdwijnen....niet zo erg.......dr is wat anders in de maak.....!En wel geheel in (experimentel)300 serie stijl.................:no_comment:(to be continued)
O ja vakantie dus....waar...Eifel.De oplettende lezer en/of diegene die mij een beetje kent voelt al nattigheid......}
Jep...N?rburgring!
Ik had nog 1 ronde op mn kaart staan.De 360 bij de spuiter....dan wordt het tyd om de 855 z'n ringdoop te geven.
Nou was het maandag en dinsdag pestpokkeweer(zul je altyd zien) maar woensdagmiddag was het mooi droog en was de Nordschleife van 17:00 tot 19:30 open.
Ik heb eerst de hele snelle jongens maar voor laten gaan,dat rijdt veel prettiger.Zo'n 2 liter 10 klepper is nu eenmaal geen strepentrekker maar blijkt wel een lekker stuurauto op het circuit.Leuke bonus was trouwens dat bij wijze van uitzondering ook het F1 circuit open was.Dat was een zeer aangename verrassing,een paar km's extra voor hetzelfde geld.De Nordschleife heb inmiddels al vaak gereden maar het F1 circuit stond nog niet op de lijst!
Het was overigens niet alleen voor de 855 de ringdoop,voor Susan was het ook de eerste keer op de baan.........De handgreep boven de rechterdeur is nu dringend aan vervanging toe hahahahahahahahaha
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets





