show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-09-2012 15:04 #915849
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-09-2012 15:08 #915850
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
waar blijft de rest van de bodykit nou
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-09-2012 15:35 #915852
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
ja ja,ik weet t...sorry...is te veel tussendoor gekomen....
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-10-2012 03:57 #915876
door V300 register
ziet er echgt goed uit! zowel de lasklus, als zonder striping!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-10-2012 09:06 #915882
door V300 register
Ziet er netjes uit. Ik ga dit binnenkort ook eens organiseren voor m'n eigen waggie. En dat het binnen een week kan zeg!
Zonder striping vind ik trouwens ook mooier.
Zonder striping vind ik trouwens ook mooier.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-10-2012 20:01 #916166
door V300 register
Als je maar goeie afspraken maakt gaat dat inderdaad!:yeah:
Ik ben vandaag wat onderdelen op gaan halen.Loop ik daar tegen een setje 17" 5 spaaks velgen aan die wel iets weg hebben van de 5 spaakse die op de 850T5R geleverd werden.Nou was ik best heel gelukkig met de OZ-jes maar ja, 't jeukt dan toch wel natuurlijk......................Steek 4 x 100......ET35......bandenmaat 205/40/17...............Ik kon ze niet laten liggen:woops:.D'r moet wel wat aan gedaan worden maar dat is leuk voor de winter!
Afijn.....meegenomen dus.Meer onder t motto.."as ze nie passe verkoop ik ze wel weer".....en ik hoorde Susan al denken.."ja,ja,dat ken ik"!Eenmaal thuis heb ik ze eerst maar eens behandeld met een goeie velgenreiniger.Ffff passen......Poeh, uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....da's best uh....dik!
Passen perfect,lopen nergens aan,waar ik wel bang voor was ivm de verlaging en de verlengde draagarmen op de v??ras....en zijn trillingsvrij...da's ook wel prettig!
Dilemma...............Ik vrees voor de OZ-jes dat ze richting opslag verdwijnen!
Nou zouden ze over een paar weken toch plaats maken voor de wintervelgen/banden maar het is heel waarschijnlijk dat ze na de winter in de opslag blijven!
Ik ben vandaag wat onderdelen op gaan halen.Loop ik daar tegen een setje 17" 5 spaaks velgen aan die wel iets weg hebben van de 5 spaakse die op de 850T5R geleverd werden.Nou was ik best heel gelukkig met de OZ-jes maar ja, 't jeukt dan toch wel natuurlijk......................Steek 4 x 100......ET35......bandenmaat 205/40/17...............Ik kon ze niet laten liggen:woops:.D'r moet wel wat aan gedaan worden maar dat is leuk voor de winter!
Afijn.....meegenomen dus.Meer onder t motto.."as ze nie passe verkoop ik ze wel weer".....en ik hoorde Susan al denken.."ja,ja,dat ken ik"!Eenmaal thuis heb ik ze eerst maar eens behandeld met een goeie velgenreiniger.Ffff passen......Poeh, uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....da's best uh....dik!
Passen perfect,lopen nergens aan,waar ik wel bang voor was ivm de verlaging en de verlengde draagarmen op de v??ras....en zijn trillingsvrij...da's ook wel prettig!
Dilemma...............Ik vrees voor de OZ-jes dat ze richting opslag verdwijnen!
Nou zouden ze over een paar weken toch plaats maken voor de wintervelgen/banden maar het is heel waarschijnlijk dat ze na de winter in de opslag blijven!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
06-10-2012 20:25 #916170
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Hee die zijn bruut!! Die wil ik ook
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-10-2012 20:50 #916172
door V300 register
net ffff gemaild met n kennis van me. Die gaat R logotjes maken voor op de velgen te plakken als die opnieuw gespoten zijn!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-10-2012 12:31 #916212
door V300 register
R logo's op de velgen zijn inderdaad erg vet op deze wagen:yeah:, antraciet metallic of een donkere zilver tint zou ik mooi vinden als kleur voor deze velgen:D.
Trouwens, als je die OZ-velgen ooit eens verkoopt, dan heb ik wellicht interesse.
Trouwens, als je die OZ-velgen ooit eens verkoopt, dan heb ik wellicht interesse.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-10-2012 12:18 #917162
door V300 register
Was leuk kennis te maken Bart, nu kan je 850 weer door de APK:loser:
Moderators: Mark Smeets