Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
@ Joris: De piggyback wordt vandaag aangesloten.Ik heb al wel een enigszins aangepaste ECU.
En ik mag alweer eens de turbo demonteren.Olielek......Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Is niet zo erg,hoofdzaak is dat de grijze weer in orde is want ik moet vanavond weer gaan werken....het 1e van de 2 weekelijkse rondjes Nederland-Zwitserland-Nederland.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Bart Manders;200871 schreef : Het olielek is gemaakt,maar de piggyback wil niet..
Is niet zo erg,hoofdzaak is dat de grijze weer in orde is want ik moet vanavond weer gaan werken....het 1e van de 2 weekelijkse rondjes Nederland-Zwitserland-Nederland.
En die rondjes mag je doen met een?.....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Niet dat het nou zo'n heel slechte auto is,vooral niet als je iedere avond thuis bent. Overnachten wil je niet in zo'n ding,ik doe het 5x per week.. Heel slecht bed,geen bergruimte,slechte stoelen en ondanks de luchtgeveerde cabine is het 'n 1e klas hobbelpaard.
En toch zijn er nog altyd mensen die een strakke plasser krijgen van zo'n hondenhok.ik behoor absoluut niet tot die categorie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben vanmorgen naar de RDW geweest.Was overigens wel blij dat ik n afspraak gemaakt had want het was dr erg druk.
Was rond 08:00 in Elsloo en toen zat er behoorlijk wat volk binnen waarvan de meeste geen afspraak hadden gemaakt.Eerst de administratieve afwikkeling.Het feit dat ik het volledige kenteken van de donor 244 nog had maakte het geheel n heel stuk makkelijker.
Mooi op tyd om 08:30 kon ik naar binnen.:yesyes:
De motorombouw was snel bekeken,daar waren ze zeer tevreden over.De keurmeester was alleen niet zeker van zn zaak voor wat betreft de verlengde draagarmen.Hij ging t opzoeken en na een minuut of 10 kwam de mededeling" Ik vindt het prima.Staat nergens beschreven dat dit niet mag dus van mij mag t! " Hij heeft nog wel de spoorbreedte opgemeten en als het goed is wordt dat in de nieuwe papieren ook verandert.Mooi,dan kan dat dus ook nooit geen gezeur meer opleveren!yeehaa!
Geen CO meeting,geen remmentest maar wel nog even op de weegbrug.
GOEDGEKEURD :y:
En toen kon ik naar de kassa.kosten ?53,-(daar hoef je t dus niet voor te laten!)
Het originele kentekenbewijs + het kenteken van de donor worden ingenomen en daar kreeg ik een ontvangstbewijs van.Het gewijzigde kentekenbewijs zal komende week in de bus liggen.
Stonden nog een paar leuke (import)auto's.
En dit was echt n beest Commodore met een 4 liter zes in lijn dr in!
Vanmiddag nog even wat kleine dingen gedaan zoals
Na een paar keer met een weigerende brandstofpomp gestaan te hebben(ook al voor de ombouw) was ik die origineel bijgeknutselde zekeringen kast spuugzat!Was iedere keer slecht contact van de zekering en die is ook 1 keer compleet dr tussen uit gedonderd na een rondje boenderen.
FFf de accu dr uit en dat prehistorisch geval verwisseld voor een modernere en veel stabielere zekeringhouder.
Die zal in de toekomst nog wel n andere plaats krijgen maar voorlopig is dit prima zo.
Daarna ben ik nog even bij de plaatselijk hydrauliekboer binnengeleopen(die heeft ook de flexibele oliedrukleiding van de turbo gemaakt).Ik had nog een flens van een retourleiding en daar komt nu een volledig flexibele slang aan.Is een teflon slang met een gevlochten rvs mantel.Geschikt voor zeer agressieve en vooral zeer het vloeistoffen tot max 270' celcius :yummie: .Ideaal dus voor de olieretourleiding van de turbo!Zal volgende week klaar zijn.
Al met al n produktief dagje
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Excuses dat ik vanmorgen nog niet thuis was.. heb de stootstrip voor Anjo inmiddels al in de 850 klaargelegd
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





