Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
- V300 register
- Verbannen
-

@Bart, turbodrukmeter al in/op het dasboard zitten?
Groetjes,
Fabian
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Heb inmiddels wel een nieuw,best wel leuk,probleem.De snelheidsmeter heeft te weinig bereik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:yummie:
Heb de auto vanmorgen even "uitgelaten" in Duitsland.
Op de heenweg liep die vrolijk fluitend tot tegen de 180....
En toen had ik, zoiets van...."het moet er toch ooit van komen".....Dus op de terugweg helemaal voluit gegaan en toen liep ie dus compleet de klok uit :w00t:
Dat heb ik alleen niet gefilmd.Omdat ik alleen in de auto zat vond ik dat tot 180 eigenlijk al de grens..........
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
maaruh, "de grens" als je alleen in de auto zit?? ikke niet snappen. Volgas en dan maar wachten, d?n kom je bij de grens }
- V300 register
- Verbannen
-
Vandaag nog even wat spulletjes opgehaald......
Dumpvalve,boostregelaar,afdekplaat voor de originele recirculatie en de adapterslang.Op de terugweg ook maar een nieuwe BBQ gehaald.Vanavond lekker de BBQ aangegooid,goeie fles wijn leeg gemaakt en verder eens lekker helemaal nix gedaan.
Morgen maar weer eens lekker aan de gang.De inmiddels aangepaste piggyback is ook terug en wordt dit weekend ook aangesloten.
Ik heb inmiddels ook het een en ander aan ori-TURBO meetinstrumenten opgeduikeld.Oliedruk,olietemperatuur,voltmeter en een turbodrukmeter.De voltmeter en de turbodrukmeter heb ik in de klokkenwinkel ingebouwd.
De sensor voor de oliedruk en olietemperatuur is vrij dik en dat wordt nog een gepuzzel om die ingebouwd te krijgen.Het zal dr wel op uitdraaien dat er weer het een en ander aangepast of gemaakt moet worden...
- V300 register
- Verbannen
-
Oei, dat ziet eruit als leuk speelgoed. Die BOV zal de auto qua geluid compleet afmaken.
Ik ben benieuwd hoe de auto het doet met de door Martijn aangepaste piggyback. (Stag Tap 01) En straks met een verhoogde laaddruk.
Nog plannen voor een wideband? (breedband lambda-sonde m?t display)
Die aangepaste instrumentcluster ziet er ook erg goed uit! Mooi met die turbodruk/voltmeter erin! Het blauwe licht maakt het ook af.
Groetjes,
Fabian
- V300 register
- Verbannen
-
Fabian;200820 schreef : Nog plannen voor een wideband? (breedband lambda-sonde m?t display)
Ja,dat zit nog in de planning maar nog even niet in de beurs zal ik maar zeggen!
Ben al weer druk geweest vandaag.:crazy2:
De recirculatie....
.... is verdwenen....:wtf2:
......
en daarvoor in de plaats is dit gekomen.
:w00t:
Verder nog wat kleine dingetjes gedaan,ook de boost regelaar is nu aangesloten!Vanavond maar eens kijken of ik de piggyback aan de gang kan krijgen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-