Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
- Mark Smeets
- Moderator
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
komen we vast wel uit als het zover is:) laten we eerst nog maar is een keer beginnen met die vpb!v0lv0freak;197628 schreef : Als ik de 360 ooit ombouw dan doe ik het wel samen met Anjo als die dat wil
- V300 register
- Verbannen
-
Heb die juist zo geplaatst in verband met de waterkoeling.Volgens de info die ik heb moet de uitstroom van het koelwater hoger zitten dan de ingaande kant.De ingaande kant van de olie zit hoger dan de uitgaande dus dat zou zo moeten kloppen.
Als jij andere info hebt dan hoor ik dat graag!
Wat ook nog meespeelt is dat ik zo nog enigszins uit de voeten kom met de olieretour leiding!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
denk overigens niet dat de olieretour met een slang ertussen lekvrij blijft door de toegevoegde bewegingsvrijheid, die aansluiting op het blok is al een crime met de originele massieve pijp; blijft niet/amper dicht zonder een dikke klots vloeibare pakking. mooiste is een bus of aansluitnippel oid op de motor, daarna slang
- V300 register
- Verbannen
-
Staat een plaatje van in mn topic
- V300 register
- Verbannen
-
In verband met de waterkoeling zal ie toch altyd iets verdraait moeten blijven.
Zal morgen eens kijken hoe ver ie nog terug kan draaien.Aangezien er nog speelruimte in zit verwacht ik dat dat wel zal lukken.De afwijking is nu zo'n 30 graden.
Dat lekken van de retourleiding is idd een bekend euvel.Zit nu ingepakt in vloeibare pakking ik heb idd ook al aan een soort beugel zitten denken.
Ik heb inmiddels het inlaatsysteem helemaal dicht.Moet nog een nieuwe steun maken voor de LMM.Ook de downpipe is ver klaar.Vandaag gooide de regen buitjes een paar keer roet in t eten zodat er wat vertraging is maar morgen weer verder met nieuwe moed
- V300 register
- Verbannen
-
Volgende probleem.....de intercooler.
De intercooler van de 9 serie die ik wilde gebruiken is te hoog,de motorkap gaat dan niet meer dicht.Heb 'n ander intercooler besteld die morgen geleverd wordt.Komt van een Renault master 2.8 DTI. Deze is net zo groot als de veel gebruikte intercooler van n Iveco turbodaily maar heeft op beide aansluitingen de zelfde diameter.De motorkap zit er inmiddels weer op en gaat zonder problemen dicht.Er is onder de kap voldoende ruimte voor het hoogste punt van de motor(buis van de turbo naar de intercooler)dus dat zou verder geen probleem op moeten leveren.Omdat de koplampen nog los zitten kon ik dat makkelijk controleren.
De downpipe is klaar,dat wil zeggen het model.Moet nog even afgewerkt worden en als die gemonteerd wordt komen de 2 steunen waarmee hij aan het koppelingshuis hangt,er aan.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Maar schiet mooi op!
- V300 register
- Verbannen
-
Ben nog tm maandag thuis daarna zal t wel weer lange-baan-en-de-hele-week-van-huis-werk worden.Dus mocht je nog langs willen komen....be our guest!
T schiet idd best aardig op maar niet genoeg naar mn zin.Ik had eigenlijk deze week nog naar de apk gewild maar dat wordt nix....helaas.Verwachtwel dat ik m dit weekend zo ver klaar krijg dat ik in ieder geval(al is het illegaal want geschorst)even een paar testmeters kan maken.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Bart Manders;197754 schreef : Verwachtwel dat ik m dit weekend zo ver klaar krijg dat ik in ieder geval(al is het illegaal want geschorst)even een paar testmeters kan maken.
je bent toch altijd onderweg naar de APK?:halo: