Volvo 340 CVT '88 van Steven (ex)
- V300 register
- Verbannen
-
[ATTACH]3031[/ATTACH]
Hoezo is de aansluiting bovenop op EMVK niet als t-splitsing getekend, zoals ook bij mij en de techniek-pagina het geval is?
Ter info voor later, het onderste rondje, daar zit dan no.18 t-stuk van het plaatje:
[ATTACH]3030[/ATTACH] (pulsairklep)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Als je die zou kunnen vinden zou ik dat heel fijn vinden!! Laat maar weten via PB!elpee;169167 schreef : EMVK staat wel in het onderdelenboek op bladzijde 460-461. En dan vermoed ik dat je nummer 24 bedoeld. ik denk dat ik die nog wel ergens heb liggen. Tussen alle gedemonteerde spullen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
bij 340 mk3 heb je direct op het emvk een kort stukje slang, en dan het T-stuk. slangendiameters etc zijn tussen beiden wel hetzelfde, dat scheelt.
het grappige is ook nr 17, die hoezen hebben alleen bij de 343/345 gezeten, en die hadden steun 20 weer niet omdat bij de 343/345 het EMVK via die rubbers 16 in het schutbord geduwd zitten ipv via zo'n steun bij de veerpoot (kan nog mooier: die steun 20 is bij een 340mk2 weer anders als bij een 340mk3, wel uitwisselbaar; dat kon er dan wel weer bij af...)
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Waar men op kan letten is het volgende: ??n van die slangetjes zoog zichzelf helemaal vacu?m. Die zit nu op het deel tussen restrictie en t-stuk, wat toch niet zoveel doet. 'Dikwandslang' FTW zeg maar.
We dachten even dat ie weer goed opschakelde, maar op de terugweg bleek anders. Maar goed, het is (weer) het klepje in de EMVK, dat weet ik vrijwel zeker. Revisiesetje is besteld.
Anjo heeft de carb voor zover mogelijk ook beter afgesteld en hij loopt nu (voor zijn doen) mooi rustig hoor, en hij wordt ook niet meer een paar cm vooruit geduwd bij het stoplicht.
Morgen EMVK maar eens (wat voorzichtiger) loshalen

- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Jammer van het blueline interieur

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Kevin;169272 schreef : Jammer van het blueline interieur
Heb ik iets gemist? :S
- V300 register
- Verbannen
-
edit1: oja, het trekhaak/windscherm-feest gaat dus ook niet door, Laurens.
edit2: het ging om deze advertentie: volvo300club.nl/advertenties.php?adid=3531
edit3: onwaarheid doorgestreept, de persoon in kwestie heeft een PB-tje gestuurd en hem is niets te verwijten, het is de 'verkoper' die ws wat afspraken door elkaar heeft gehaald.