show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Volvo 340 CVT '88 van Steven (ex)
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2011 22:10 #866156
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Volvo 340 CVT '88 van Steven (ex)
Ik ben dat je geholpen bent met Steven. En nu maar mooi verder rijden.
edit1: zon vermoeden had ik al. Voor mij niet zo erg maar voor jou ietsje erger.
edit1: zon vermoeden had ik al. Voor mij niet zo erg maar voor jou ietsje erger.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-02-2011 22:15 #866158
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 340 CVT '88 van Steven (ex)
Och, ik had het wel grappig gevonden zo'n blauw lijntje (net als op de buitenkant) maar ik kan er niet echt rouwig om zijn. Ik vind het juist weer vooral lullig voor Kevin.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2011 22:16 #866159
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Volvo 340 CVT '88 van Steven (ex)
Ik kan me er wel wat bij indenken, die steekt er moeite in en krijgt uiteindelijk 0 op zijn bord.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-02-2011 22:22 #866160
door V300 register
Ook 'awkward' omdat de andere persoon nog zo'n beetje aan het inladen was...
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2011 22:29 #866162
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Volvo 340 CVT '88 van Steven (ex)
Ach ik vind het lulliger voor jullie. Ik speelde alleen taxi, was op de terugweg toch wel een beetje ge?rriteerd. Van hoe kan zoiets nou gebeuren? Maar goed het zal wel. Was gelukkig niet extreem ver rijden.
Toen ik je belde zat ik weer terug in de auto, nog een beetje verbouwereerd van wat er gebeurt was. En tijdens het bellen waren ze aan het inladen. Goed het zal wel.
Toen ik je belde zat ik weer terug in de auto, nog een beetje verbouwereerd van wat er gebeurt was. En tijdens het bellen waren ze aan het inladen. Goed het zal wel.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
23-02-2011 22:44 #866165
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Volvo 340 CVT '88 van Steven (ex)
Zelf ook onlangs zoiets mee gemaakt. Zaterdag avond rond 7 uur gebeld dat ik een set velgen (700 sirius velgen) graag zou ophalen, kan in 25 minuten ter plekke zijn. Maar nee, hij kon niet.
Afspraak voor donderdag dan maar gemaakt, want eerder ging niet. Krijg ik op dinsdag een mailtje dat ze verkocht zijn, want die persoon kon wel wanneer het hem uitkwam. Ja kom op, wat ben je dan voor een l*l....
Afspraak voor donderdag dan maar gemaakt, want eerder ging niet. Krijg ik op dinsdag een mailtje dat ze verkocht zijn, want die persoon kon wel wanneer het hem uitkwam. Ja kom op, wat ben je dan voor een l*l....
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-02-2011 09:42 #866173
door V300 register
toch netjes dat hij het nog even liet weten.
tenzij je ze al betaald had, niks te klagen zou ik denken. betaald=verkocht.. ergo nog niet betaald = nog niet verkocht.
m.a.w. jammer dat je niet eerder kon afspreken, maar dat is nou eenmaal niet het probleem van die verkoper.
tenzij je ze al betaald had, niks te klagen zou ik denken. betaald=verkocht.. ergo nog niet betaald = nog niet verkocht.
m.a.w. jammer dat je niet eerder kon afspreken, maar dat is nou eenmaal niet het probleem van die verkoper.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-02-2011 11:32 #866177
door V300 register
Maar als je toch een wederzijdse afspraak hebt gemaakt die liep vanaf de dag van het aanbod (eerder dan de andere persoon), is dat dan niets waard? Ik vind het belachelijk.
edit: oh, je reageert op Mark...goeiemorguuuhhhhh
edit: oh, je reageert op Mark...goeiemorguuuhhhhh
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-02-2011 11:35 #866178
door V300 register
Ik vind het ook belachelijk. Zo gaat het helaas vaak op Marktplaats.
Mark geeft duidelijk aan de velgen te willen ophalen, verkoper kan niet en verplaats het naar donderdag en dan kan de verkoper opeens tussendoor wel die dingen aan een ander verkopen? Laat dan nog even vlug Mark iets weten en geef hem de kans om toch even tussendoor te kopen.
Wie het eerst komt die het eerst maalt...
Maargoed, marktplaats, zo gaat dat.
Mark geeft duidelijk aan de velgen te willen ophalen, verkoper kan niet en verplaats het naar donderdag en dan kan de verkoper opeens tussendoor wel die dingen aan een ander verkopen? Laat dan nog even vlug Mark iets weten en geef hem de kans om toch even tussendoor te kopen.
Wie het eerst komt die het eerst maalt...
Maargoed, marktplaats, zo gaat dat.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
24-02-2011 13:54 #866196
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Volvo 340 CVT '88 van Steven (ex)
Mjah je hebt zoiets als regels/wetten en zoiets als sociale waarden, overigens zijn voor zover ik weet mondelijke afspraken ook rechtsgeldig (Kom er maar in Wouter N
)
Maar goed, wat jullie is overkomen vind ik gezien de mondelinge afspraken die zijn gemaakt behoorlijk asociaal (of moet ik nu heel netjes zeggen: sociaal onwenselijk..)
Dan gaat het uiteindelijk allemaal niet zo om de spulletjes maar veel meer om het principe, en dus baal je daar van, vind ik nogal logisch.

Maar goed, wat jullie is overkomen vind ik gezien de mondelinge afspraken die zijn gemaakt behoorlijk asociaal (of moet ik nu heel netjes zeggen: sociaal onwenselijk..)
Dan gaat het uiteindelijk allemaal niet zo om de spulletjes maar veel meer om het principe, en dus baal je daar van, vind ik nogal logisch.
Moderators: Mark Smeets