340 GL vario 1986 van Gerrit
- V300 register
- Verbannen
-
Jammer, ik hoopte op een nieuwe paus. :snif:Gekke Gerritje;170106 schreef : Nou, ze loopt weer als een zonnetje, ik denk dat de pakkingen de oorzaak waren, nu nog even goed afstellen op de co meter maar ze loopt nu ongeveer 800 toeren stationair.
Maar denk maar niet dat ik klaar ben, ik stap net uit thuis en ja hoor, verdomme allemaal witte rook, geen nieuwe paus maar de slang van de waterpomp naar de carburateur staat te lekken, tering de tering!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
flyhart;170108 schreef : man man man, wat heb jij een pech met die auto zeg! alles lijkt eraan kapot te gaan...
Voordeel voor de volgende eigenaar, alles is nieuw!
- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;170114 schreef : Is de slang zelf lek of is het een slangklem die niet meer goed sluit?
Slangetje was aan de rand bij de slangklem gescheurd, heb de slang nog iets in kunnen korten en nu zit ze weer, duimen maar!!
- V300 register
- Verbannen
-
Gekke Gerritje;170122 schreef : Voordeel voor de volgende eigenaar, alles is nieuw!
Ga je nou echt je schatje wegdoen?!
En kan ik dan je temperatuurmeter overnemen?

- V300 register
- Verbannen
-
Ik ga der eerst even door de APK jassen, kan nooit veel aan mankeren!
En eh, ze loopt super met de gereviseerde carburateur met nieuwe pakkingen, alleen nog ietsie afstellen met de APK, toerental stationair is net een tikkie te hoog.
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Wel jammer dat je de auto wilt gaan verkopen hoor, bij een volgende moet je ook maar weer afwachten hoe het is gesteld met de staat van ondehoud en of de auto wel betrouwbaar is.
Je weet nu wat je hebt, en het lukt je ondanks wat hobbels hier en daar toch heel aardig om de 340 steeds wat beter te maken.
Juist het feit dat onze auto's relatief zo simpel in elkaar zitten maakt ze ook betrouwbaar, om mijn ouwe heer maar eens te quoten: "wat er niet op zit kan ook niet kapot"
Weet je echt heel, heel, heel zeker dat je van je mooie, goed zittende, comfortabele, variomagische 340 af wil????
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Hoe zit dat trouwens met het stationair toerental en als je dan de rem intrapt of schakelt naar R en D, moet dan het toerental gelijk blijven?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik denk eerder dat het genoten onderhoud meer van invloed is... De mijne is 23 jaar lang perfect onderhouden en hij heeft in de 30.000 km dat ik hem heb nog geen steek laten vallen...Gekke Gerritje;170349 schreef : de meeste zijn natuurlijk te verhalen op de leeftijd van een auto