- Berichten: 4
show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
340 GL vario 1986 van Gerrit
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2011 19:30 #867791
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
Ja, maar de mijne zit anders vast dan de jouwe dus dat maakt voor jou weinig uit denk ik. Ik "praatte" meer richting Jos.
Een bumper zonder trekhaak is makkelijker los!
Een bumper zonder trekhaak is makkelijker los!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-03-2011 19:33 #867793
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
Maar met trekhaak is wat lastiger dus, die moet je echt onder de auto losmaken??? Ga morgen eerst eens de bouten flink inspuiten, kan het een tijdje inwerken.
Maandag voor de APK kan ik gelijk eens rustig kijken hoe het zit.
Maandag voor de APK kan ik gelijk eens rustig kijken hoe het zit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 4
10-03-2011 20:56 #867804
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
Voor een bumper zonder trekhaak heeft inspuiten geen nut; de bouten van de steunen zitten horizontaal door de chassisbalk geschroefd (mits modeljaar 86 hetzelfde gemonteerd zit als 81).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-03-2011 21:05 #867805
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
Ja maar ik heb dus een trekhaak!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-03-2011 15:54 #868098
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
Haha, vandaag naar de APK en zonder aanmerkingen goedgekeurd en dat de APK keurmeester toch even flink aan het zoeken is geweest, er was zelfs geen lampje defect!!
Ik had de motor op gehoor afgesteld met de gereviseerde carburateur en de co stond op 0,8, dus best wel netjes. Heb het nu wat hoger gezet richting de 2 maar heb niet het gevoel dat ze nu beter loopt dus misschien zet ik de co stelschroef maar weer teruh in de afgetekende positie.
Daarna voor het eerst getankt met de gereviseerde carburateur, verbruik 1 op 11,7. Dit moet toch echt beter kunnen.
Vervolgens langs Hoefa (ook Wiesmann importeur, smullen) in Utrecht gereden om mijn showroommodel Webasto schuif-kanteldak eens in de laten bouwen, gaat waarschijnlijk volgende week gebeuren.
Ik had de motor op gehoor afgesteld met de gereviseerde carburateur en de co stond op 0,8, dus best wel netjes. Heb het nu wat hoger gezet richting de 2 maar heb niet het gevoel dat ze nu beter loopt dus misschien zet ik de co stelschroef maar weer teruh in de afgetekende positie.
Daarna voor het eerst getankt met de gereviseerde carburateur, verbruik 1 op 11,7. Dit moet toch echt beter kunnen.
Vervolgens langs Hoefa (ook Wiesmann importeur, smullen) in Utrecht gereden om mijn showroommodel Webasto schuif-kanteldak eens in de laten bouwen, gaat waarschijnlijk volgende week gebeuren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 111
14-03-2011 16:00 #868101
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
Gefeliciteerd met het met vlag en wimpel doorstaan van de A.P.K Gerrit!
1:11,7 vind ik toch best wel netjes hoor, zo gigantisch veel zuiniger zal het niet worden.
De keren dat ik 1:13 heb gehaald was in de zomer en wanneer de teller niet boven de 100 km/h komt.
1:11,7 vind ik toch best wel netjes hoor, zo gigantisch veel zuiniger zal het niet worden.
De keren dat ik 1:13 heb gehaald was in de zomer en wanneer de teller niet boven de 100 km/h komt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-03-2011 23:56 #868711
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
Had nu 1:12,1 bij de laatste tankbeurt en heb de co weer teruggeschroeft richting die 0,8% want bij 2% schokte ze iets en nu loopt ze beter, stationair rond de 800 toeren en het valt me wel op als ik dan het licht aan doe de toeren zo een 100tal teruglopen. Dat co% heeft toch alleen invloed op het stationair toerental?? Of wordt er dan continu wat meer brandstof ingespoten??
Binnenkort maar weer eens een nieuw luchtfiltertje erin, zit er nu zo'n 12k in.
Binnenkort maar weer eens een nieuw luchtfiltertje erin, zit er nu zo'n 12k in.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 4
23-03-2011 15:59 #868730
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
CO geeft het mengsel aan, 100 tpm dalen met verbruikers aan is normaal.
Ik heb net vanmiddag het CO teruggezet van 7 naar 2,5%, merk er tijdens het rijden he-le-maal niks van (maar ik rij nooit zo ruig), alleen stationair draait 'ie wat anders.
Ik heb net vanmiddag het CO teruggezet van 7 naar 2,5%, merk er tijdens het rijden he-le-maal niks van (maar ik rij nooit zo ruig), alleen stationair draait 'ie wat anders.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-03-2011 21:11 #868770
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
HAha, vandaag een nette 2e hands Webasto Topslider in laten bouwen, heerlijk zeg met dit weer, zeker omdat ze best wel een lekker stuk open kan schuiven.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-03-2011 18:15 #868866
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
Foto's!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets