show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
340 GL vario 1986 van Gerrit
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-04-2011 09:23 #869443
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
Foto volgt.
Vanochtend vroeg eens lekker plankgas de A15 richting Gorinchem opgedoken en ze tikte bijna de 160 aan op de tellert bij een goede 5500 toeren, geluid viel me mee trouwens!!
Vanochtend vroeg eens lekker plankgas de A15 richting Gorinchem opgedoken en ze tikte bijna de 160 aan op de tellert bij een goede 5500 toeren, geluid viel me mee trouwens!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 111
02-04-2011 11:29 #869452
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
Het 1400 blokje vind toeren maken helemaal niet erg, en lijken bij hogere toerentallen zelf wat stiller te worden, howel dat ook kan komen doordat windgeruis en banden geluid meer doordringen in het interieur.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-05-2011 21:24 #875614
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
Heb gewoon weer 1 op 13 met mijn beesie gereden, wel met v-power, dat doet de bezuiniging weer een beetje teniet.
Verleden week bij de sleuteldag de koppeling weer gesteld, volgende keer een nieuwe plaat.
Vandaag nog even een nieuw Knecht luchtfilter en 4x een NGK ZGR5B bougie er in geschroefd.
Verleden week bij de sleuteldag de koppeling weer gesteld, volgende keer een nieuwe plaat.
Vandaag nog even een nieuw Knecht luchtfilter en 4x een NGK ZGR5B bougie er in geschroefd.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-06-2011 12:54 #877287
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
Zo, moet nog steeds een foto maken van het showroom dakje wat erin zit maar het moet nog even afgesteld worden, ze lekt achter een klein beetje maar wat lekker zeg bij deze temperaturen.
Op de sleuteldag de koppeling gesteld, zit nu het dunste plaatje tussen dus binnen 10k km maar eens een nieuwe plaat scoren. Ook nog de voorbanden verwisseld, die belachelijk harde stuiterende Continetals vervangen door een setje Michelins, heerlijk.
En het verbruik wordt ook steeds mooier, laatste paar tankbeurten steeds 1:13 en de laatste zelfs 1:13,7. Super!!
Op de sleuteldag de koppeling gesteld, zit nu het dunste plaatje tussen dus binnen 10k km maar eens een nieuwe plaat scoren. Ook nog de voorbanden verwisseld, die belachelijk harde stuiterende Continetals vervangen door een setje Michelins, heerlijk.
En het verbruik wordt ook steeds mooier, laatste paar tankbeurten steeds 1:13 en de laatste zelfs 1:13,7. Super!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-06-2011 00:00 #878155
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
Gisteren een setje universele Thule dakdragers voor een tientje gekocht en vandaag gelijk flink misbruikt, foto's volgen.
Ben met een maatje naar De Krim geweest om een complete uitlaat te halen voor zijn 520i van 1984 waarvan de pijpen mooi strak aan elkaar zaten en we het zo hebben laten zitten, nou de dragers lagen achterin dus mooi het zwikkie op het dak, supergoed vastgemaakt met 2 spanbanden en 10 meter touw.
En dan met een retourtje Diemen en De Krim gewoon 1:13,6 rijden, het wordt steeds gekker. Terug van De Krim niet harder dan 100 maar heen gewoon 120 op de tellert.
Ben met een maatje naar De Krim geweest om een complete uitlaat te halen voor zijn 520i van 1984 waarvan de pijpen mooi strak aan elkaar zaten en we het zo hebben laten zitten, nou de dragers lagen achterin dus mooi het zwikkie op het dak, supergoed vastgemaakt met 2 spanbanden en 10 meter touw.
En dan met een retourtje Diemen en De Krim gewoon 1:13,6 rijden, het wordt steeds gekker. Terug van De Krim niet harder dan 100 maar heen gewoon 120 op de tellert.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-06-2011 11:26 #878164
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
Moet jij niet die boordcomputer hebben? Dan heb je continu zicht op je verbruik.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-06-2011 21:50 #878213
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
Eigenlijk wel, in mijn 480 vond ik het super!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-06-2011 00:06 #878238
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
[ATTACH]3216[/ATTACH]
Zo, de uitlaat van de BMW e28 is geland in Leerdam
Zo, de uitlaat van de BMW e28 is geland in Leerdam
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 111
27-06-2011 07:57 #878244
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
Hoort ook echt in het tijdsbeeld van de 340 he, dakdragertjes, leuk!
En je kun nog ens wat vervoeren wat zelfs niet achterin een V300 hatchback gaat.
En je kun nog ens wat vervoeren wat zelfs niet achterin een V300 hatchback gaat.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-06-2011 08:02 #878245
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 GL vario 1986 van Gerrit
En dat voor 10 euries, de dragers dan, wel van Thule!!
Moet eigenlijk toch maar eens op zoek naar meegespoten bumpers in het kleurtje 302, waarschijnlijk wordt het dan zelf spuiten, zullen wel niet te vinden zijn.
Moet eigenlijk toch maar eens op zoek naar meegespoten bumpers in het kleurtje 302, waarschijnlijk wordt het dan zelf spuiten, zullen wel niet te vinden zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets