show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Volvo 340 1.4 DL met wat werk :)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-09-2010 23:43 #849514
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 340 1.4 DL met wat werk :)
Okee, klinkt heel aantrekkelijk.
Maar hoe ga ik dat doen, als nog geen lid zijnde? Gewoon binnen komen wandelen en me ter plekke aanmelden?
EDIT: Nevermind, ik heb het al begrepen, en als mijn verzoek wordt geaccepteerd zien jullie me volgende sleuteldag
Maar hoe ga ik dat doen, als nog geen lid zijnde? Gewoon binnen komen wandelen en me ter plekke aanmelden?
EDIT: Nevermind, ik heb het al begrepen, en als mijn verzoek wordt geaccepteerd zien jullie me volgende sleuteldag

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-10-2010 01:09 #849517
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 340 1.4 DL met wat werk :)
Kijk eens wat er onder de naam van Kevin staat!
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-10-2010 07:45 #849520
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Volvo 340 1.4 DL met wat werk :)
Jelle, je kan je in ieder geval vast online het
aanmeldings formulier (klik)
invullen. Dan krijg je daarna een mail van me met hoe we het verder afhandelen!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-10-2010 22:32 #849853
door V300 register
Dank, Kevin, ik zal de betaling zsm regelen!!
Ik kijk heel erg uit naar de sleuteldag, al weet ik niet of ik voor die tijd mijn stuurkogeltje kan regelen...
Ik kijk heel erg uit naar de sleuteldag, al weet ik niet of ik voor die tijd mijn stuurkogeltje kan regelen...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-10-2010 11:13 #849875
door V300 register
Als ik naar de sleuteldag kom, heb ik sowieso nog een rechterdeurgreep voor je liggen
die kan je er gewoon zetten..
Verder, die bumper is ?ht heel makkelijk te fixen, en een stuurkogel heb ik ook ooit zelf vervangen. Misschien tot dan !

Verder, die bumper is ?ht heel makkelijk te fixen, en een stuurkogel heb ik ook ooit zelf vervangen. Misschien tot dan !
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-10-2010 21:19 #850139
door V300 register
Heb ik ook nog niet gedaan bij een 3'tje, maar het zal vast niet moeilijker zijn dan bij een 7 of een Toyota Celica. De binneste stuurkogels van een 7 zijn vervelend, maar dat is ook gelukt.

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-10-2010 23:26 #851215
door V300 register
Ach, ik hoop de stuurkogel en remblokken er deze maand in te leggen want.....de Volvo gaat komende november mee op een weekendje weg, 400 km verder in Duitsland. En dan hopen dat mevrouw me niet zal laten staan.
Er is echter ??n probleempje: als ik in de 1e en 2e versnelling flink doortrek gaat er een waarschuwingslampje knipperen in mijn dashboard. Nouja, wat heet flink doortrekken, hij doet het al bij zo'n 2 ? 3 duizend toeren. het exacte toerental heb ik niet bij gebrek aan toerenteller
... Enig idee? En weet iemand wat kan wijzen op het uitzonderlijk hoge benzineverbruik? Is dat ?cht puur en alleen de carb?
Er is echter ??n probleempje: als ik in de 1e en 2e versnelling flink doortrek gaat er een waarschuwingslampje knipperen in mijn dashboard. Nouja, wat heet flink doortrekken, hij doet het al bij zo'n 2 ? 3 duizend toeren. het exacte toerental heb ik niet bij gebrek aan toerenteller

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-10-2010 08:58 #851220
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Volvo 340 1.4 DL met wat werk :)
dat heb ik wel vaker gehad en is hoogstwaarschijnlijk het remvloeistofniveau lampje: (!) symbool
in dat geval zou ik achter even de remtrommels lossen en kijken of de wielremcylinders nog heel zijn:)
in dat geval zou ik achter even de remtrommels lossen en kijken of de wielremcylinders nog heel zijn:)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-10-2010 12:35 #851234
door V300 register
Beter is waarschijnlijk om eerst de remvloeistof (laten?) verversen. Deze is behoorlijk zwart, zag ik wel op de sleuteldag.
En daarna het vloeistofpeil goed in de gaten houden. Als het dan na bijvoorbeeld een week zichtbaar gedaald is kun je verder gaan kijken.
En daarna het vloeistofpeil goed in de gaten houden. Als het dan na bijvoorbeeld een week zichtbaar gedaald is kun je verder gaan kijken.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-10-2010 12:50 #851240
door V300 register
ICM hoog brandstofverbruik kan Anjo's idee best wel eens dichter in de buurt zitten.
Moderators: Mark Smeets