volvo 340 blue
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;178698 schreef : Ja ik heb inderdaad de versie met de koperen contacten in de verdelerkap, mooier zou nog zijn als ze van zilver waren. :+
Goud is natuurlijk nog beter he Wouter, dat geeft een nog betere geleiding en gaat nog langer mee! :+
Tenzij natuurlijk iemand de verdeler uit je auto komt jatten, dan ben je wel heel snel klaar!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvo liefhebber;139112 schreef : Na even een toerritje gemaakt te hebben dacht ik laat ik een wat foto's maken :yesyes: na een middagje poetsen is dit het resultaat ,mooi he hoe die glimt ,deze auto is echt goed geconserveerd
ik heb alleen toch nog wel wat hele kleine beginnende plekjes gezien ,moet alleen nog effe kijken hoe ik dat ga behandelen :confused:.
Zucht

Gelukkig binnenkort weer een nieuwe liefde

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Helaas is de auto momenteel geschorst. Ik heb sinds kort een motorfiets gekocht en beide voertuigen in de verzekering werd me gewoon wat te duur. Ik ben nog aan het bedenken wat ik met de auto doe, op het moment staat hij bij mijn ouders in de garage.
Verkopen zou ik eigenlijk best jammer vinden, de huidige marktwaarde ligt lager dan de kosten van de onderdelen die ik gemonteerd heb en bovendien vind ik het gewoon een erg fijne auto, waar ik met plezier in rijd

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-