volvo 340 blue
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
het blijft een kl*teklus!!
als je handig bent met een slijptol kun je ook de pijp van de einddemper losslijpen zonder de pijp van de middendemper te beschadigen, werkt sneller maar als je te diep gaat ben je dus wel de l*l
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
de positie van de hamers onderling steeds veranderen, zodat de "knijpwerking" die hierdoor ontstaat rondom uitgeoefend wordt.
de pijpen kun je dan als het goed is een stuk makkelijker van elkaar verdraaien en schuiven.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
the stig;173968 schreef : Na een tijdje hier niet te zijn geweest even een korte update over mijn 340: Ik heb nog steeds veel plezier van de auto, hij rijdt heerlijk. Voor de komende Apk moeten er een aantal dingen gebeuren, namelijk de koplampafstelling, Co uitstoot en het achterste gedeelte van de uitlaat moet vervangen worden. De eerste 2 punten laat ik door de garage uitvoeren en ik ben net bezig met de uitlaat. De klem en rubbers zijn los, maar de pijp zit ontzettend vast over de middenpijp. Ik heb al aardig wat geprobeerd en heb helaas geen brander om hem te verhitten. Iemand tips? Alvast bedankt!
Leuk om te lezen dat de auto nog goed bevalt :y: ,het is zeker een leuke en nu wel een heel goed onderhouden volvo .Er is zo'n beetje alles wel vervangen

Veel [plezier ermee nog .
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ik had dit topic al een tijdje niet meer gezien en inmiddels ben jij dus de eigenaar geworden, en zo te lezen krijgt de 340 ook van jou de nodige aandacht!
Daarover gesproken, las ik net een berichtje van mijzelf terug:
Wouter76;141747 schreef : Ook ik heb de FACET onderdelen waaronder de rotor, als ik er aan denk (vast niet...:hmmz: ) zal ik je over 5000 km nog even melden of de rotor/verdelerkap/kabels nog goed hun werk doen.
Met die ontstekings set heb ik er inmiddels ca 7500 kilometer opzitten, en dat gaat tot op heden nog steeds helemaal prima.
Veel (rij)plezier met je 340!
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-