show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
volvo 340 blue
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-01-2010 23:22 #629901
door V300 register
volvo 340 blue is gemaakt door V300 register
Hallo,
Ben al een tijdje hier ,ben sindskort volvo liefhebber ,en de auto die ik nu heb wordt na wat sleutelen onder de motorkap heel mooi ,ik leer hier heel veel op de deze site ,heb nog geen foto's gemaakt van mijn karretje ,dat komt nog wel
nieuwe accu ,massakabel,startmotor,uitlaat ,oliefilter,luchtfilter,bougies,en nog wat dingetjes ,waarschijnlijk deze maand nog .....:hmmz:
Ben al een tijdje hier ,ben sindskort volvo liefhebber ,en de auto die ik nu heb wordt na wat sleutelen onder de motorkap heel mooi ,ik leer hier heel veel op de deze site ,heb nog geen foto's gemaakt van mijn karretje ,dat komt nog wel
nieuwe accu ,massakabel,startmotor,uitlaat ,oliefilter,luchtfilter,bougies,en nog wat dingetjes ,waarschijnlijk deze maand nog .....:hmmz:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-01-2010 23:27 #813239
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic volvo 340 blue
Het mooiste is ,ik heb nog geen roest ondekt ,maar ja deze heeft altijd binnengestaan bij oudere mensen ,ziet er echt gelikt uit .
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-01-2010 23:31 #813241
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-01-2010 00:23 #813243
door V300 register
Mooie auto, ik vind die kleur stiekem best gaaf. Zeker als ie roestvrij is een mooie aankoop!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-01-2010 00:47 #813246
door V300 register
Binnenkort' of deze week start ik met de werkzaamheden ... alleen jammer dat het geen special is .
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-01-2010 07:36 #813247
door V300 register
Wat een mooie seg!
Snel je werk doen zodat hij buiten mooi ook nog heel betrouwbaar mag worden!
Ik ben wel weer jaloers nu!
Snel je werk doen zodat hij buiten mooi ook nog heel betrouwbaar mag worden!
Ik ben wel weer jaloers nu!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
28-01-2010 08:04 #813251
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic volvo 340 blue
Jouw 340 ziet er voor zijn leeftijd nog erg goed uit Patrick!, ook leuk dat je de auto onder handen gaat nemen zodat hij weer in goede staat van onderhoud komt.
Het zou ook mooi zijn als je de auto roestvrij weet te houden, ben je iemand die graag met de auto bezig zal zijn?
Werkt de CVT nog zoals het moet?, mocht je graag lid willen worden van de club dan kun je ook gebruik maken van bijvoorbeeld de sleuteldagen waarbij je begeleid word door mensen met een hele hoop kennis van de 340/360 en in het bijzonder de vario.
Veel plezier en fijne kilometers met jouw 340!
Gr; Wouter.
P.S: Ik zie net op de foto dat het koelvloeistof peil vrij laag staat, maar misschien had je dat zelf al gezien.
Het zou ook mooi zijn als je de auto roestvrij weet te houden, ben je iemand die graag met de auto bezig zal zijn?
Werkt de CVT nog zoals het moet?, mocht je graag lid willen worden van de club dan kun je ook gebruik maken van bijvoorbeeld de sleuteldagen waarbij je begeleid word door mensen met een hele hoop kennis van de 340/360 en in het bijzonder de vario.
Veel plezier en fijne kilometers met jouw 340!
Gr; Wouter.
P.S: Ik zie net op de foto dat het koelvloeistof peil vrij laag staat, maar misschien had je dat zelf al gezien.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-01-2010 08:50 #813253
door V300 register
NAAAAIS! Mooie kleur en de wagen die daar onder zit mag er ook wezen zeg! Gefeliciteerd en veel mooie kilometers!
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2010 19:48 #813316
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic volvo 340 blue
Heej een mooie auto en een 3deurs. Met zeldzame klapraampjes, controleer de rubbers ervan goed, die willen nog eens gaan lekken. Die zijn namelijk te kort
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2010 22:01 #815790
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic volvo 340 blue
Dat is inderdaad een mooie auto!
Als hij nu nog roestvrij is zou ik zeker investeren in een hele grondige anti-roest behandeling, ook voor de holle ruimtes. Dat kost je even flink wat, maar dan weet je dat hij waarschijnlijk de eerste 10 jaar ook niet gaat roesten.
Zodra je hem buiten laat staan begint hij meteen te roesten.
Als hij nu nog roestvrij is zou ik zeker investeren in een hele grondige anti-roest behandeling, ook voor de holle ruimtes. Dat kost je even flink wat, maar dan weet je dat hij waarschijnlijk de eerste 10 jaar ook niet gaat roesten.
Zodra je hem buiten laat staan begint hij meteen te roesten.
Moderators: Mark Smeets