Volvo 340 L 1983 van Marcel
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Jos360;170788 schreef : Of het dekseltje vast blijven houden en wachten tot de aarde genoeg verdraaid is.
Dan heb je 'm sneller dan het licht los volgens mij :+
En je moet wel heeeeel erg snel rennen....
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;170788 schreef : Of het dekseltje vast blijven houden en wachten tot de aarde genoeg verdraaid is.
Hmm dan moet ik aan een vrij roterend punt hangen volgens Foucault :+
- V300 register
- Verbannen
-
Hmm, lastig allemaal. Misschien kun je dan toch maar beter aan het dekseltje draaien.Vermilion;170793 schreef : Hmm dan moet ik aan een vrij roterend punt hangen volgens Foucault :+
- V300 register
- Verbannen
-
de vlotter wordt naar beneden gedrukt t.o.v. die buitenste ring door de vulring die binnenin het randje ligt.
die ring moet je dus met een schroevendraaier (of soortgelijk object) + lichte hamer voorzichtig een eindje linksom tikken. daarna wijst het zichzelf.
Bij de BB zat dit hele zaakje vastgeroest en was de ring zelf ook behoorlijk toegetakeld eer ik hem los had. als je geen hele dringende reden hebt om daar onder te zijn (vlotter sensor kapot ofzo) zou ik het dicht laten zitten...
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Na een paar ritjes vind ik wel dat de tankmeter aardig snel terugloopt voor de korte afstand die ik heb gereden, enige optie die ik niet heb bekeken is de aansluiting van de slangetjes aan de plastic leidingen aan de tank-kant.
En na gister heb ik nieuwe prioriteiten: startkabels halen en een alarmpje als ik de deur open doe en de lichten nog aan heb..
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
(in Doetinchem)
- V300 register
- Verbannen
-