Volvo 340 L 1983 van Marcel
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;174574 schreef : de maat van de 1.4 weet ik, maar 1.7 niet. maaar.. goed kans dat dit gewoon precies hetzelfde lager is
Wilt u zo vriendelijk zijn deze door te geven?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Wat een gedoe, de Brezan etc. hebben er totaal geen gegevens van.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Berichten: 10
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;174591 schreef : Wilt u zo vriendelijk zijn deze door te geven?
het staat op mijn zwaar verouderde site onder de B14 bijbel :+
users.edpnet.nl/antiekeradio/project_b14.htm
SKF 6303 dus..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;174619 schreef : Dan zal ik gelijk maten opnemen+nummers die erop staan noteren
FAG 565469
6203 RSR
40mm buitendiameter
17mm binnendiameter
12mm dik
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
47mm buiten
17mm binnen
14mm dik
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Laatste tijd vol goede moed bezig geweest om de wielophanging voor weg te halen om alles te poedercoaten, alleen het subframe moet nog los. Vandaag waaide het iets te hard om die bouten te verwarmen, maar ik ging vast alle bouten schoonpoetsen, en toen kwam ik opeens dit tegen:
Achter de radius arm houder, roest onder de beschermlaag!
Ook op andere plekken..
De wielkast is van binnen ook hard gegaan opeens..
en een kriksteuntje..
Dat die hoek moest worden vervangen wist ik wel maar zo lijkt het erger dan ik dacht :cry2:
Nu blijkt ook dat de motor die ik wil inbouwen roestaanslag ?n de cilinders heeft, dat wordt dus opnieuw honen..
Maar ik vrees nu dus dat onder de hele beschermlaag roest zit, terwijl dit juist voorkomen had moeten worden door die laag? En dan vraag je je af, is dit nog te redden, hoe moet ik dit aanpakken? Het liefst zou ik hem helemaal strippen en restaureren en dus alle roest definitief aanpakken, maar ik heb geen garage of apparatuur daarvoor, en aangezien dit maanden zou duren is een goede werk/stal ruimte een must..
De moed is me dus een beetje in de schoenen gezakt :cry2:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
je zult pas echt gaan schrikken als je overal de underbody coating afhaalt. t is allemaal te doen hoor, daar niet van. maar dan moet je de auto wel voor langere tijd binnen kunnen stallen en enkele vierkante meters staalplaat, lasapparaat en dergelijke toebehoren aanschaffen om ?lles goed aan te pakken en op de juiste manier af te werken.
ik zou persoonlijk on the hunt gaan naar een belastingvrij schuurvondstje ofzo, ik heb 2 van die dingen staan en je niet constant druk hoeven maken om roest is toch echt wel lekker.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.