Volvo 340 L 1983 van Marcel
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

Ben je eindelijk van die lekkage af en het ziet er ook nog netjes uit onder de kap!
@Niels; waar had jij jouw radiateur eigenlijk besteld, of wat eigenlijk; wat voor merk is het?
Al zoekende voordat degene die ik kocht op mijn pad kwam zag ik dat er verschillende leveranciers zijn, maar zijn er ook meerdere fabrikanten vraag ik me af?
- V300 register
- Verbannen
-
@Niels ik had eerst een kleine radiator, dus de gaten had ik allemaal al gemaakt

- V300 register
- Verbannen
-
Eigenlijk moeten we een item hebben waar we merken en prijzen van goede vervangingsonderdelen kunnen plaatsen en waar ze het beste gekocht kunnen worden, want in de radiateurs zal ook best wel prijs en kwaliteitsverschil zitten.
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;173187 schreef : @Niels; waar had jij jouw radiateur eigenlijk besteld, of wat eigenlijk; wat voor merk is het?
Dat moet je even aan Kevin vragen

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Mocht bekend zijn om welke fabrikant die van jou heeft gemaakt kunnen we de mensen die een nieuwe willen gaan bestellen er namelijk voor waarschuwen dat deze niet gaat passen zonder een aanpassing te maken aan het front.
- V300 register
- Verbannen
-
Rechts zou 1.4 zijn(van de onderdelenboer), links 1.7(van dafhobby):
De rechter plaat heeft 4 even grote veren, de linker zijn de tegenover elkaar liggende paren even groot, en paars en bruin verschillende lengte. Heb ik gewoon de platen omgewisseld?

klik voor groter
En nog een vraagje, hoe kom ik aan een nieuw toplager(vliegwiellager) voor de 1.7? Weet iemand hiervan de maten? Hij staat gewoonweg niet in het systeem bij m'n onderdelenboer, misschien zo nog de brezan proberen..
edit: blijkbaar is de release-bearing van het koppelingshuis ook heel anders dan die uit beide sets, die weer precies hetzelfde zijn onderling

- V300 register
- Verbannen
-
Met een geschikte trekker haal je hem er zo uit. Zonder geschikte trekker moet je even creatief worden met boutjes en moertjes en stukken strip en zo een trekker maken

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-