Volvo 340 L 1983 van Marcel
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
zou overigens alleen maar nieuwe klemmen monteren, de eerste lekke of scheurende vulslang door verouderd rubber moet ik nog tegenkomen bij een 300
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Nou ja, Marcel weet nu in ieder geval dat er ook siliconen slangen zijn die wel geschikt zijn als vulslang.
En is er ook een standaard brandstofslang verkrijgbaar in deze grotere diameters?
- V300 register
- Verbannen
-
Van wat ik zo zie is die qsp aardig duur, en er staat 'Niet geschikt om constant vol te staan met benzine of olie!'
Ik weet niet precies hoe het 'ik stop met tanken als de tank volzit' systeem bij de pomp werkt, maar ik zou denken als de benzine tot in de slang staat
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
QSP maakt ze wel, maar zonder certificering of normwaardes. je hebt dus kans dat aansluitingen afwijken van conventionele maten of dat de slang zowieso niet altijd toepasbaar is (dat ze kapot kunnen klappen als je koppakking eruit gaat bijv)Wouter76;170273 schreef : Kun je ook vertellen waarom? (ik zal anders de link wel weer weghalen)
let er wel op dat de eisen en materiaaleigenschappen voor diesel-slangenwerk compleet anders zijn als voor benzineslang!Gekke Gerritje;170290 schreef : materiaal is dan altijd goed.