Volvo 340 L 1983 van Marcel
- V300 register
- Verbannen
-
Kun je eens goede foto's maken hoe die voorbalk er uit ziet? Over het voorscherm zou ik niet teveel inzitten.
Enneuh, pur is niet voor roestverwijdering uiteraard, maar beschermen in holle kokers doet het fantastisch. Er kan geen vuiltje meer tussenkomen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik weet een aantal auto's die affabriek de dorpel met pur afgedicht hebben.
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;121290 schreef : Op je foto zie ik alleen het voorscherm volgepurd. Die kun je los vervangen. De voorbalk kun je met een goede hamer en gepast geweld uitdeuken en dunnetjes gladplamuren. Als je dit rustig aanpakt kun je dit ook zonder werkruimte omdat je geen speciaal gereedschap nodig hebt. Plamuren en schuren op straat is echter een minder goed idee ivm. vuil, stof en buren.
Kun je eens goede foto's maken hoe die voorbalk er uit ziet? Over het voorscherm zou ik niet teveel inzitten.

Ik heb m'n best gedaan :+
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Vermilion;121376 schreef : Op de middelste foto, is die roest aan de binnenkant ook het voorscherm of is dat de voorbalk?
Je ziet bovenin een chassisbalk lopen. Rechts zie je een gat in de voorbalk voor eventueel een mistlamp. Dit is aan de onderkant al aan het roesten, dus ja, dat is de voorbalk die roest.
Overigens is de hoek van je binnenscherm ook rot, die zit als het ware "achteraan/achterop" de foto (evenwijdig aan chassisbalk, laat ik het zo zeggen).
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
De keus aan jou om dat wel of niet te doen natuurlijk, het is geen APK-afkeur.
De voorbalk is een dragend deel en deze mag dus voor een beperkt deel rot zijn (ik dacht 1/3 deel).
Ik ben overigens wel benieuwd naar de wielkastranden achter. Heb je daar ook foto's van?