Volvo 340 L 1983 van Marcel
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
De rest van het lijstje is gedaan op de sleuteldag
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;137559 schreef : Blijft dus het laswerk, nieuwe banden en pur verwijderen over?
De rest van het lijstje is gedaan op de sleuteldag
Inderdaad
- V300 register
- Verbannen
-
Ook heb ik vast gebruik gemaakt van de kortingsactie van Funs en een polysetje besteld, met 23mm voor de nieuwe binnenkort arriverende stabilisator-stang
Owja, gister heb ik ook nog de gloednieuwe voorschermen opgehaald die ik vorig jaar via de ad-rubriek hier op de kop heb getikt. Ze zijn echt nog in nieuwstaat met alleen wat vlugroest erop
- V300 register
- Verbannen
-
Dan nog een vraagje, mijn nieuwe stuurkogel heeft een gewone zelfborgende moer, zonder gat voor zo'n clipje, de nieuwe fusee ook niet (wat wel in een Haynes afbeelding staat) moet ik nu die clip-moer over zetten of is de zelfborgende moer ook geschikt?
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Vermilion;137770 schreef : Benzineslangen moeten ook nog vervangen worden werd op de sleuteldag duidelijk, zijn dit universele slangetjes?
Hier ben ik ook mee bezig (bijna alle benodigdheden verzameld) en er staat het ??n en ander over in mijn topic: vanaf_deze_pagina
Als ik hier mee ga beginnen maak ik er ook een 'how-to' van.
Gr; Wouter.
- V300 register
- Verbannen
-
Als er wel een gaatje zit voor de splitpen zet ik zelf altijd de kroonmoer met splitpen er terug op, maar dat meer is een kwestie van smaak dan technisch nut.
als ie echt niet los wilt draai je waarschijnlijk de verkeerde kant op. is soms nogal lastig in te schatten omdat de moer ondersteboven zit.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
normaal onder spanning zetten werkt totaal niet, maar datzelfde vind ik persoonlijk ook van wd40
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Na veel moeite kregen we 'm bij de DLS los, wel veel gebaterd e.d.
Flink onder spanning zetten.