Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
vliegwiel ook nodig?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
doet me afvragen of er geen origineel vergelijkwaardigs is voor de 3-serie?
ontdoen van 'oneffenheden' is een heel mooie actie! wordt ie lekker strak van.
verder heb ik niets veel-zeggends toe te voegen.
...en toch vinnik 'm strak, hoor!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
az muchoz partoz assoz possibloz pleazozyeehaa!:y:elpee;119148 schreef : heb dan ook een koppeling en wat plaatjes voor je van een vario.vliegwiel ook nodig?
Alex;119149 schreef : staat niet echt mooi op een 3-serie i.c.m. met die andere lip.
het dual lip gedeelte is juist het vette eraan! zo dual lippen op een auto is zeg maar nog nooit op deze manier gedaan en al helemaal niet op een 300 en ook dat maakt het gewoon vet; daarnaast past een golf 1 spoiler voor geen ene meter zonder een paar uur zagen en schuren, nu klopt de pasvorm behoorlijk aardig maar het blijft een grote kutklus om hem netjes passend te krijgen. daarnaast is het altijd beter als de originele kale voorbalk; daar was ik toch ?cht op uitgekeken! ik ben nu eenmaal iemand die graag spoilert, al hou ik me tot nu toe enorm in als het op de 300 aankomt, het is dat ik niet zoveel skills in plaatwerk en polyester bezit, anders was deze auto allang volledig uitgebouwd. inmiddels ben ik in die zin wat volwassener en heb ik ook liever een auto waarbij ik niet krampachtig met de deuren open schuin over een drempel moet rijden maar gewoon rustig eroverheen kan rijden zonder bang te zijn dat ik de boel aan gort rij.
zit trouwens zelfs nog te denken om hem ook nog eens te windsplitten met carbon vleugeltjes aan de voorzijkanten; maar moet nog even uitzoeken in hoeverre dat legaal is:yummie:
het front klopt ook nog niet echt qua kleuren; zwart/donkergrijs wordt nu alleen heel laag op de auto, door de lip en de stootstrip in de bumper naar voren gebracht. om over het chroom van de grille maar te zwijgen want dat verpest op dit moment de hele look! de bedoeling is dat de koplampen en grille straks ook een aanzienlijke rol gaan spelen in het vooraanzicht om het wat duisterder te maken zodat dat in combinatie met de lippen gewoon goed toont
het is trouwens w?l zo dat dit de enige manier van "uitbouwen" is zonder dat je langs de auto kijkt en denkt dat het qua totaalplaatje niet af is omdat alleen de voorkant rigureus aangepakt is; daar heb ik met deze lip combinatie geen last van.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Mijn "kennis" heeft 'm zo overgezet van een Golf I cabrio op een 340 MY 1983.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
dit krijg je zonder zagen en schuren totaal niet voor elkaar en dan zit hij zowieso voor geen meter; ook op een type 2 voorbalk:y:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
setsunakaede;119124 schreef : Bedankt voor de "inspiratie"
en van het zelfde! heb namelijk vandaag m'n koplampen gespoten:D
weet iemand trouwens hoe dat tape heet wat op de b-stijl bij mk3 gl/gle/glt modellen geplakt zit? volgens mij zat eenzelfde sticker bij 3M in het assortiment en ik wil dat zpul graaggg op m'n auto hebben!
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
maar wil wel 't liefst een in eenzelfde structuur, ben bang dat als ik een gladde sticker gebruik het effect weg is..
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-