show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2009 18:21 #779099
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
doe er op dit moment geen flikker aan, beetje rustigaan de laatste losse touwtjes aan elkaar knopen en nog meer zooi proberen klaar te leggen.
zodra ik die schuur in ga wordt het hectisch:yesyes: ben benieuwd of ik het dan nog goed geupdate ga krijgen :no_comment:
zodra ik die schuur in ga wordt het hectisch:yesyes: ben benieuwd of ik het dan nog goed geupdate ga krijgen :no_comment:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-05-2009 18:38 #779102
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Je best doen hoor Anjo! Want anders krijg je boze reacties van ons!
Maak er maar gewoon elke avond een kwartiertje tijd voor om een verslagje te maken! Dan kom je tot rust, zie je mss problemen voor de volgende dag of wij mss zelfs... Gewoon doen!
Maak er maar gewoon elke avond een kwartiertje tijd voor om een verslagje te maken! Dan kom je tot rust, zie je mss problemen voor de volgende dag of wij mss zelfs... Gewoon doen!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2009 19:06 #779105
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
ik denk dat dat laatste behoorlijk tegen gaat vallen, ik heb de hele ombouw al in m'n hoofd zitten.
door het feit dat ik op dit moment nog steeds bijna dagelijks van allerlei formaten en merken motoren + versnellingsbak combinaties in vrachtwagens en terminal trekkers hijs en aansluit weet ik precies wat er fout kan gaan, hoe het niet moet en nog belangrijker, hoe het wel moet. ik denk niet dat er een ander met dergelijke ervaring/job zich op het forum bevind, dat zou dan een bekende van mij moeten zijn omdat hij bij terberg werkt, of iemand die bij ginaf werkt.
zo arrogant dat ik ben, denk ik enkel dat een ander ervan kan leren:D
tussendoor fototjes schieten en 'savonds voor 't slapen gaan nog een lulverhaaltje erbij typen gaat uiteraard helemaal goedkomen:)
door het feit dat ik op dit moment nog steeds bijna dagelijks van allerlei formaten en merken motoren + versnellingsbak combinaties in vrachtwagens en terminal trekkers hijs en aansluit weet ik precies wat er fout kan gaan, hoe het niet moet en nog belangrijker, hoe het wel moet. ik denk niet dat er een ander met dergelijke ervaring/job zich op het forum bevind, dat zou dan een bekende van mij moeten zijn omdat hij bij terberg werkt, of iemand die bij ginaf werkt.
zo arrogant dat ik ben, denk ik enkel dat een ander ervan kan leren:D
tussendoor fototjes schieten en 'savonds voor 't slapen gaan nog een lulverhaaltje erbij typen gaat uiteraard helemaal goedkomen:)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-05-2009 20:40 #779113
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
gewoon een webcam ophangen daar!! wedden dat je bekijks hebt :+
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2009 20:51 #779121
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Anjo, maak die auto nou maar gewoon voor elkaar, dat stel bejaardenlovers hier ziet vanzelf wel wat er voor komt schuiven

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2009 21:32 #779133
door Anjo van den Akker
hee een webcam is eigenlijk nog nieteens zo'n slecht idee.. maar het word straks een uurtje of 2 per dag eraan klussen dus echt rendabel zal dat niet zijn. nee gewoon genoeg foto's en dan komt het wel goed denk ik:)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-05-2009 21:46 #779135
door V300 register
Webkemmetje kost tegenwoordig ook niets meer...
De lampen die je nodig hebt om voldoende licht voor een fatsoenlijk beeld te krijgen daarentegen....
De lampen die je nodig hebt om voldoende licht voor een fatsoenlijk beeld te krijgen daarentegen....
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2009 22:28 #779141
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
gewoon een bouwlamp ophangen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-05-2009 20:54 #779240
door Anjo van den Akker
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-05-2009 20:57 #779244
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Die ziet er nu al een stuk beter uit!
Moderators: Mark Smeets