show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

  • Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
24-04-2009 11:52 #772224 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Altijd leuk die "cadeautjes" , kun je die toerenbegrenzer zo instellen als je zelf wilt?

En die scotch blocks ben ik ook absoluut geen fan van, werk zelf liever met krimpbare kabelschoentjes etc.


Gr; Wouter.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-04-2009 12:19 #772225 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
scotch block


= moeilijke naam voor "rommel"

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
24-04-2009 12:24 #772226 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
dank je, meteen even aangepast.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-04-2009 14:48 #772239 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

antiekeradio;101903 schreef : scotch block


= moeilijke naam voor "rommel"


Nah, 'little blue immobalizer' doet het ook wel en geeft de functie ook erg goed weer.

Anjo, veel speelplezier.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-04-2009 15:30 #772242 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
thx jan!

en idd, die scotch blocks is nog ergere TROEP dan kroonsteentjes; no-way dat ik beiden of gelijkwaardige junk ergens op m'n auto ga/wil gebruiken:)

motorblok-bok is binnen, nu doosje uitpakken; het ding opbouwen en de T erin hangen:D:D:D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-04-2009 15:35 #772243 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Ik kom die dingen wel eens tegen op V300's, die een originele Volvo trekhaak eronder hebben zitten.

waarschijnlijk gebruikt door de dealer die de trekhaak installeerde voor aflevering...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
24-04-2009 15:41 #772244 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Jaah! yeehaa!

veel bouwplezier Anjo ;D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-04-2009 17:02 #772248 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Kroonsteentjes heb ik wel in gebruik... doet me er aan denken dat ik die zut achter de radio nog steeds een keer moet vervangen door soldeerwerk.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-04-2009 17:48 #772259 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Gewoon kabelschoenen gebruiken! Verkrijgbaar in verschillende vormen en veel beter! schoentje erover, dichtknijpen met tang en klaar!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-04-2009 17:48 #772260 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
ik kon het (uiteraard) niet laten;



uitpakken, in elkaar zetten en whoppa, "even" het blokkie erin tillen:crazy2: heb het in m'n eentje gedaan, en ik ben bang dat ik dat morgenochtend wel even zal voelen..

nouja, gelijk aan de slag dan maar:


olie aftappen:D


het resultaat van een klein beetje sleepwerk in de schuur, verf is dus al pleite:woops:; dat gaat me bij de gepoedercoate carterpan niet gebeuren:)

oude carterpan eraf; nieuwe erop:


even het spruitstukkie erop en de spare turbo erbij gepakt om te kijken hoe de aansluitingen overeenkomen




opzich aardig, maar ik ga een nieuw olieretournippel voor in de turbo draaien om hem n?g beter uit te laten komen. dit is al wel precies wat ik wou, wat verder weg bij het uitlaatspruitstuk en daarvoor de retour iets meer naar voren.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD