Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Schuurmans
- Nieuw lid
-
AvdAkker;100202 schreef : er lag een pakketje van Advanced Performance Parts,
met daarin een set polybushes!!
Funs bedankt, je levert topspullen!
voor een 360 mk3 is het volle pakket (Wat ik ook besteld heb) genoeg voor je volledige wielophanging, voor alle 340's en de mk2 360 mis je enkel de bushes voor de stabilisatorstang, maar die kan Dai vanuit engeland leveren.
Graag gedaan, dacht vandaag zal eens in Anjo zijn topic kijken.
Moet zeggen, ziet er super uit wat je allemaal aan het bouwen bent.
Dit wordt zeker een heel mooi eindresultaat.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
net terug van de automaterialenzaak en de gamma en weer wat geld armer en flink wat verf rijker:humor:
wordt onderhand al bijna tijd om de boel om te bouwen:halo:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
o.a. een nos taartschep (ja die ik van Paul al had liggen was al gaaf, maar een nos exemplaar nog in de verpakking zeg ik geen nee tegen!)
nog een paar kleine onderdeeltjes, en nog wat anders gaafs!
Harry van lint had een leuke velg in z'n kofferbak liggen:
tsjaah ik kon er niets aan doen, maar ik werd er zowat verliefd op:D dit schijnen de originele Duvedec velgen te zijn. opzich vind ik dat niet al te spannend, maar het model velg vind ik wel heuuul gaaf!! de banden zijn niet veel meer, dus die gaan eraf en ja ook deze velgen gaan naar de poedercoater, maar welke kleur weet ik nog niet. ik ga er ook nieuwe banden om leggen met een iets kleinere bandwang, puur voor de looks:) staat heel badass icm verlaging.
dan werd het toch ook maar even tijd om de schuur op te ruimen, even een aanhanger vol met oude tr*ep geladen en nog wat andere onderdeeltjes die ik even buiten onze schuur op ga slaan, het werd een beetje vol zeg maar..
inmiddels ben ik begonnen aan een van de laatste hindernissen, het intercoolerpijpwerk. een kleine start is reeds gemaakt, meer info volgt als ik het uitgedacht heb:)
van de week ook op jacht naar olienippels, wordt weer flink speuren waarschijnlijk naar m18x1.5, m16x1.5, m14x1.5 en dat soort maten:)
and still waiting for loads of parts to arrive!!:yummie:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik had nog wel zin in een spoorstangdiscussie, maar geen tijd meer voor gehad

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
das gaaf, van de week 's avonds de olie nippels opzoeken / zelf maken, en dan wachten op die motorblok-bok, en dan kan er gebouwd worden! eerst motortje er kaal inleggen, en ic pijpwerk aanleggen:yesyes:
de rest van de dingen waar ik op wacht, zijn niet direct nodig voor inbouw:D da scheelt weer:) woehoeeew zin in!!!yeehaa!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
AvdAkker;100908 schreef : das gaaf, van de week 's avonds de olie nippels opzoeken / zelf maken
:nono:
vanmiddag de documentatie (uit m'n eigen kar nota-bene!!!) even mee naar huis genomen > alle maten die ik wil/nodig heb en in de vorm wat past is uit voorraad leverbaar! :yummie:
scheelt een hoop tijd.. nu maar hopen dat de postbode(s) een bietje opschieten
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
OMEX toerenbegrenzer + launchcontrol
daar zit helaas ook een zakje bij dat direct met een lange worp het ronde archief in gaat!
en een relatief speciale (en prijzige helaas..) universele Featherlite gaskabelset van Venhill
rvs binnenkabel en buitenmantel, en teflon geleiding! en een 30 delige adaptorset om de boel passend te maken, woehoew:yummie:
maar waar blijft toch die motorblok-bok, heb gisteren een verzend bevestiging gehad, dus het pakket is onderweg:snif: