show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

• Schuurmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-04-2009 09:31 #770981 door Schuurmans
Beantwoord door Schuurmans in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

AvdAkker;100202 schreef : er lag een pakketje van Advanced Performance Parts,
met daarin een set polybushes!!

Funs bedankt, je levert topspullen!

voor een 360 mk3 is het volle pakket (Wat ik ook besteld heb) genoeg voor je volledige wielophanging, voor alle 340's en de mk2 360 mis je enkel de bushes voor de stabilisatorstang, maar die kan Dai vanuit engeland leveren.

Graag gedaan, dacht vandaag zal eens in Anjo zijn topic kijken.
Moet zeggen, ziet er super uit wat je allemaal aan het bouwen bent.
Dit wordt zeker een heel mooi eindresultaat.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-04-2009 10:03 #770985 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Wordt ook lid en maak kans om Anjo in levenden lijve te ontmoeten.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-04-2009 10:11 #770987 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
:lol:

net terug van de automaterialenzaak en de gamma en weer wat geld armer en flink wat verf rijker:humor:

wordt onderhand al bijna tijd om de boel om te bouwen:halo:

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2009 19:48 #771186 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
zoo, ook het kofferbakswappen bij de alv bracht een paar leuke items!

o.a. een nos taartschep (ja die ik van Paul al had liggen was al gaaf, maar een nos exemplaar nog in de verpakking zeg ik geen nee tegen!)

nog een paar kleine onderdeeltjes, en nog wat anders gaafs!

Harry van lint had een leuke velg in z'n kofferbak liggen:

tsjaah ik kon er niets aan doen, maar ik werd er zowat verliefd op:D dit schijnen de originele Duvedec velgen te zijn. opzich vind ik dat niet al te spannend, maar het model velg vind ik wel heuuul gaaf!! de banden zijn niet veel meer, dus die gaan eraf en ja ook deze velgen gaan naar de poedercoater, maar welke kleur weet ik nog niet. ik ga er ook nieuwe banden om leggen met een iets kleinere bandwang, puur voor de looks:) staat heel badass icm verlaging.

dan werd het toch ook maar even tijd om de schuur op te ruimen, even een aanhanger vol met oude tr*ep geladen en nog wat andere onderdeeltjes die ik even buiten onze schuur op ga slaan, het werd een beetje vol zeg maar..

inmiddels ben ik begonnen aan een van de laatste hindernissen, het intercoolerpijpwerk. een kleine start is reeds gemaakt, meer info volgt als ik het uitgedacht heb:)

van de week ook op jacht naar olienippels, wordt weer flink speuren waarschijnlijk naar m18x1.5, m16x1.5, m14x1.5 en dat soort maten:)

and still waiting for loads of parts to arrive!!:yummie:

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2009 21:13 #771232 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Je was ineens weg vanmiddag (nouja, ineens, ik zag je ineens instappen).

Ik had nog wel zin in een spoorstangdiscussie, maar geen tijd meer voor gehad :D

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2009 21:16 #771235 door Anjo van den Akker
ja ik ging ff met harry mee die velgen ophalen in vleuten, belde kevin nog ff of het zin had om terug te rijden, maar die was inmiddels al aangekomen bij de snackbar, en als je de spare-ribs die thuis op de bbq liggen al zowat kan ruiken, dan ga je niet naar een snackbar:D ze waren verrukkelijk trouwens;)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2009 21:25 #771242 door Anjo van den Akker
m'n wilde plannen mbt intercooling pijpwerk lijken ook te gaan werken zie ik net:yummie::yummie:

das gaaf, van de week 's avonds de olie nippels opzoeken / zelf maken, en dan wachten op die motorblok-bok, en dan kan er gebouwd worden! eerst motortje er kaal inleggen, en ic pijpwerk aanleggen:yesyes:

de rest van de dingen waar ik op wacht, zijn niet direct nodig voor inbouw:D da scheelt weer:) woehoeeew zin in!!!yeehaa!

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2009 21:28 #771244 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Dat zijn mooie "period" velgen inderdaad!

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-04-2009 22:52 #771711 door Anjo van den Akker

AvdAkker;100908 schreef : das gaaf, van de week 's avonds de olie nippels opzoeken / zelf maken

:nono:

vanmiddag de documentatie (uit m'n eigen kar nota-bene!!!) even mee naar huis genomen > alle maten die ik wil/nodig heb en in de vorm wat past is uit voorraad leverbaar! :yummie:

scheelt een hoop tijd.. nu maar hopen dat de postbode(s) een bietje opschieten

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-04-2009 11:37 #772221 door Anjo van den Akker
postduif is weer langsgevlogen:

OMEX toerenbegrenzer + launchcontrol

daar zit helaas ook een zakje bij dat direct met een lange worp het ronde archief in gaat!

en een relatief speciale (en prijzige helaas..) universele Featherlite gaskabelset van Venhill

rvs binnenkabel en buitenmantel, en teflon geleiding! en een 30 delige adaptorset om de boel passend te maken, woehoew:yummie:

maar waar blijft toch die motorblok-bok, heb gisteren een verzend bevestiging gehad, dus het pakket is onderweg:snif:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC