Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Mark Smeets
- Moderator
-
AvdAkker;102763 schreef : de planning was om vroeg te beginnen morgen, maar dat ga ik niet halen. kom net terug van het stappen:D
Als je nu niet eerst nog op het forum was gaan lezen........ :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
AvdAkker;102763 schreef : b14.4p, huuuh die ken ik nog niet:P
Effe lezen wat er in wit achter staat

:humor:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
volvofiel;102799 schreef : Effe lezen wat er in wit achter staat
hahahaha ik zie het nu wel staan ja, vannacht rond half 5 totaal niet op de subtiele puntjes even verderop gelet:D:crazy2:
vandaag rustigaan de schuur geordend, wat toerbow project administratie verzorgt, onderdelen gescheiden/gelabeld en een bestelling geplaatst voor nog een hele zooi onderdelen in het kader van "als we toch bezig zijn, dan maar gelijk goed hea" waaronder een set pakkingen, een renix 209 ontstekingsunit, nieuwe ontstekingsdelen, nieuw brandstoffilter, spare brandstofdrukregelaar, bdp sensor etc etc..
de dag begon met het spuiten van het koppelingshuis, eerst supercleanen, met een staalborstel eroverheen, nog een keer supercleanen en daarna een alu-zink coating eroverheen. ziet er een stuk beter uit zo!
daarna heb ik de gepoedercoate delen voor de dynamo op de dynamo gezet, eerst de dynamo nog even gesupercleaned en toen de dynamo weer in elkaar gezet
resultaat ben ik niet tevreden over, er zal dus nog een nieuwe dynamo besteld gaan worden, maar for now is het eventjes prima.
vervolgens heb ik alle losse bouten gelabeld en in een zakkie gedouwd, begin volgende week nieuwe bouten uitzoeken enzo. t zijn er best wel wat
ik had van de week nog een nieuwe waterpomp, maar die zit nu op de special van Niels, er word door Kevin al voor een vervanger gezorgd (toch:D?)
't schiet al aardig op zo.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
verwacht:
- pakketje uit engeland met div motoronderdelen e.d.
- pakketje uit duitsland met een 30mx50mm rol thermo-isolatieband, bestand tegen 1200 gr; meer als zat dus:D
daarna, bouwen!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Het kleine zwarte lipje dus?AvdAkker;103002 schreef : binnen, glt voorspoilert:)
- V300 register
- Verbannen
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik wil ze allebei, wordt nog leuk:)
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Kevin;102803 schreef : Jaja, maar vanuit Overijssel is Den Haag nog een behoorlijk eind weg...
Waar in Overijssel?
- Mark Smeets
- Moderator
-
Jos360;103005 schreef : Ben je bang dat hij een bodykit-voorbumper heeft besteld?
Helemaal niet. Ik vroeg me alleen af waarom hij deze wilde
AvdAkker;103009 schreef : hahahahah :lol:
ik wil ze allebei, wordt nog leuk:)
Maar ik denk dat ik nu al weet waarom :y: