Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
dit is de achterse versnellingsbakophangingsteun, roestbruin:+ aangeleverd, zo teruggekregen:
materiaal was dus al wel zichtbaar aangetast, maar dit betreft nog maar het toplaagje van het staal, niets om me druk over te maken, dat rot nooit meer.
(dat roze/rood/bruin achtige wat je op de onderste foto ziet, is de reflectie van mijn gezicht/hand door de flits van de camera:D)
motorrubbersteun (veel makkelijker die benaming:D) zag er ook gewoon perfect uit, nergens oneffenheden en ook de kiertjes netjes gevuld met coating!
het grote voordeel van coaten tov spuiten dus, de coating hecht maar 1 keer, op een gegeven moment heeft het positief geladen materiaal geen vat meer op de de negatief geladen coating en dat valt er dan zo weer af.. het is dus eigenlijk het hele product onder "schijten" even laten uithangen, en dan bakken. op die manier zijn alle plekjes dus bedekt:) over de kwaliteit van de coating ben ik behoorlijk te spreken, er zitten bij een paar net-niet-zicht dingen kleine oneffenheden in de coating (vuiltje op blijven liggen) maar verder ziet het er gewoon chique de friemel uit!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
morgen ga ik dus maar even shoppen:
- hittebestendige motorverf > zwart
- zwarte hammerite (overige delen wielophanging)
- verf voor het koppelingshuis (lichtgrijs/aluminiumkleurig)
- verf voor de versnellingsbak (lichtgrijs/aluminiumkleurig)
van de week/volgende week een afspraak maken wanneer ik de schuur in kan met de blauwe, ook even de trekhaak onder de rode bouwen, scheelt een hoop gesjouw/gesleep/gekut met de auto van m'n pa!
ik kan iig al de huidige b14 verwijderen, de complete motorruimte leeghalen, de remmerij verwijderen, dan de hele zooi eens flink schoonmaken enzo:) genoeg om me al even bezig te houden dus.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Berichten: 111
Gr; Wouter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
De "matte versie" ziet er eerder uit als Bodyschutz.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Wouter76;100275 schreef : Dat ziet er allemaal mooi uit zeg, kun je die polybushes ook gebruiken als vervanging van de bestaande rubbers in de voor en achterwielophanging?
Gr; Wouter.
dit is een set voor de voorwielophanging; kortgezegd is het resultaat van deze kit strakker stuurgedrag en minder bodyroll.
polybushes op de achterwielophanging levert weinig op, hij wordt er misschien iets stijver op, maar dat lukt me zowieso wel met gele koni's en dubbele bladveren:p
volvofiel;100280 schreef : Anjo, als je hoogglans Hammerite neemt, geeft dat een soort metallic lak effect! Erg mooi.
De "matte versie" ziet er eerder uit als Bodyschutz.
thx voor de tip! het is voor het subframe, dus er hangt toch nog een motor boven:D maar ach, what the heck. hammerite is bij de praxis/gamma te halen toch?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Berichten: 111
Je hebt me op een idee gebracht Anjo, het lijkt me wel wat om de rubbers van de voorwielophanging een keer te vervangen met deze polybushes etc.
In ieder geval ga ik hier goed opletten hoe je het allemaal aanpakt, wanneer verwacht je eigenlijk de volledige ombouw klaar te gaan hebben?
Gr; Wouter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.