Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;99171 schreef : Zie ook Fuse (V3M) zijn creatie:
i41.tinypic.com/2hmox1t.jpg
Zoiets kan je ook dichter bij huis zoeken hoor:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik denk dat je beter af bent met een behuizing met ruimte voor labels er boven of er onder. Kan je vervolgens met een dymo labeltjes bij plakken. Als je zelf het lint regelt kan je het apparaat van mij gebruiken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
nee ik weet wel wat:yesyes: trouwes diede, jouw dash ziet er ook wel cooliejoelie uit, enkel de witte/blauwe platen ben ik geen fan van..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
whahahah, er is volgens mij echt geen maatje groter voor een 300 dat ook nog past zonder originele attributen te verwijderen en netjes weg te werken is:humor::humor:
heb vanmiddag even gekeken hoe ik de intercoolerpijpen/slangen ga laten lopen, en ik denk dat ik er al uit ben:) makkie man!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Wat een mastodont van een koeler trouwens!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
temperatuur is wel wat om rekening mee te houden, daarom plaats ik ze in deze volgorde:
rijwind > intercooler > oliekoeler > radiateur > blok
de olie en het koelwater worden ongeveer even warm, het is alleen belangrijk dat dit de werking van de intercooler niet beinvloed, daarom moet die vooraan:) als je bijv de radiator eerst doet, komt de intercooler niet aan zijn volle koelcapaciteit omdat er semi warme lucht doorheen gevoerd wordt om de boel te koelen...
de intercooler zelf wordt gebruikt omdat de gecomprimeerde lucht vanaf de turbo heel "zwaar" is en niet het volle potentieel van de lucht bevat, komt dit in de intercooler dan koelt het af en gaat het als afgekoelde koude lucht de motor in dit vergroot de luchthoeveelheid, en de koudere lucht is gunstiger voor de verbranding:yesyes:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-

koudere lucht bevat meer zuurstof. En des te meer zuurstof, des te meer brandstof erbij kan, waardoor je een krachtigere explosie krijgt bij de verbranding ===> meer power

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-

Maar OT: goed bezig Anjo!
Wanneer kunnen we het blokje lopend verwachten?
Ik heb eens ooit gehoord dat dat in maart zou zijn.. nu vond ik dat persoonlijk ook erg snel :f
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.