Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ga je de auto nu in contrasterend gif groen spuiten? :+
Wat is maat van deze velgen (Diameter en J)?
Nu heb je voor zover ik het nog kan volgen dus drie sets velgen voor de 340T, heb je bij deze velgen ook een speciaal doel?
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Zijn deze op de uitgebreide manier gecoat?
Wilde dit ook voor mijn GLS-jes laten doen (VOLVO 66), maar heb nog geen goede straler/coater gevonden die het goed kan uitvoeren en die ook de recencies heeft i.v.m. betrouwbaarheid.
Heb een keer velgen laten stralen bij ene H*dep*ol uit B*rg*nth*im, maar die kon er geen kloten van, jammer geld.
Vandaar mijn vraag.
Verder alleen maar veel lof, ik zou willen dat ik zo een technische kundigheid had.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
neuh, heb nu geloof ik euh.. 5 sets liggen waarvan 3 specifiek om te verkrachten met driften.Wouter76;180500 schreef : Wat is maat van deze velgen (Diameter en J)?
Nu heb je voor zover ik het nog kan volgen dus drie sets velgen voor de 340T, heb je bij deze velgen ook een speciaal doel?
t zijn 15" ers, en J is geen maat. dat staat voor de hoorncode van de velg, de vorm van de hoorn heeft vaak een J aanduiding doordat dit een vrij universele is. ze zijn geloof ik 7,5" breed en een vrij gunstige ET waarde maar ik heb ze nog nieteens gepast:D
Alex;180503 schreef : Die zijn vast niet zo 'ff' gepoedercoat, neem ik aan?
Zijn deze op de uitgebreide manier gecoat?
Wilde dit ook voor mijn GLS-jes laten doen (VOLVO 66), maar heb nog geen goede straler/coater gevonden die het goed kan uitvoeren en die ook de recencies heeft i.v.m. betrouwbaarheid.
klopt, hij zei toen ik ze bracht gelijk al dat hij op velgen in de conditie die ze waren eigenlijk geen garantie kon geven. ze zijn geschuurd en hebben daarna een jaar of 5,6 in een garaxebox gelegen. aluminium dat opengeschuurd is is vrij poreus en trekt alle vuile troep aan, zeker als je een superdikke golf1 in dezelfde box stalt en die er 10x per jaar even uit haalt.
duss.. hij heeft ze eerst gestraald, toen uitgebakken bij 200gr (om alle troep uit het aluminium te laten werken) daarna nog een keer gestraald, daarna weer voorgebakken bij 200gr; afgekoeld en daarna in primer gecoat, daarna kleur en als laatste blanke lak gecoat. 1 velg was er superslecht aan toe, op die velg zie je achter de spaken wat vervorming/druppels/bellen in het bed staan mja je moet weten dat het er zit anders zie je het nieteens:+
wel een note to self: geen geschuurde/gestraalde velgen kopen; dat lekker zelf doen:) hoe korter het aluminium onbeschermd is voor de nieuwe coating des te beter het is.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
's avonds accu aan de lader gehangen en vandaag maar een ritje gemaakt, man blijft toch heerlijk hoor! lekker wat zitten klooien over de lekdijk en nog bij mn maten geweest die aan het varen waren; leuk dagje! terug naar huis; over de dijk aan het stoeien op de achterbumper van mn maatje z'n impreza GT Turbo die ik in de bochten m?kkelijk bij kon houden:D leuk detail was dat zijn vriendin naast me zat en zei het sportieve rijden op zn zachtst gezegd niet echt kon waarderen:p allemaal leuk, tot hij na het terugschakelen voor een bocht bij het uitaccelereren vrij direct in de toerenbegrenzer schoot, zonder dat de auto echt vooruit ging, aandrijving weg. quickdiag onder de auto (en met de neus) cardanas overleden. kudt. toen ben ik door dezelfde Impreza even naar huis gesleept:+
morgen maar ff een nieuwe onder prakken
- V300 register
- Verbannen
-