show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-12-2011 21:01 #892940 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
t rijd, en t blijft eigenlijk aardig heel; don't fix if it aint broken he:D

nee zit heel erg veel aan te komen, maar ben druk zat dus het staat op een wat lager pitje allemaal:p komt helemaal goed in de nawinter/lente!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
05-12-2011 10:48 #892949 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Mooie straalcabine Anjo, ben nu al benieuwd wat je allemaal weer gaat doen volgend jaar!

• Don Sala: (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-12-2011 23:35 #892999 door Don Sala: (GAST)
Beantwoord door Don Sala: (GAST) in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
hallo v/d akker

ik wou ff zeggen dat ik het heel knap vindt dat je aan de buitenkant niet veel gedaan hebt.(wel dat hij er strak en mooin uit ziet)

Mensen die het niet weten?, zouden niet in de gaten hebben dat het z'n snelle auto is....dat is wel gaaf...

Ik ben zelf bezig met het project b230et turbo, maar ik kan het toch niet laten, om de buitkant echt wel even flink een feestlift tegeven. (is de bedoeling in ieder geval hahaha)

het is heel mooi project van je.

groete

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2012 20:11 #894739 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
wooohp, was 't alweer bijna vergeten:D afgelopen vrijdag voor de apk gegaan, niets aan 't handje en in 1x erdoor. er moest nog wel even met de RDW gebeld worden of m'n sidepipe en het sperdifferentieel na de laatste APK wijzigingen nog mochten maar niets aan de hand dus:)

pcies 2000km gereden in 2011;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-01-2012 20:39 #894740 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

AvdAkker;191437 schreef : wooohp, was 't alweer bijna vergeten:D afgelopen vrijdag voor de apk gegaan, niets aan 't handje en in 1x erdoor. er moest nog wel even met de RDW gebeld worden of m'n sidepipe en het sperdifferentieel na de laatste APK wijzigingen nog mochten maar niets aan de hand dus:)

pcies 2000km gereden in 2011;)

Hoi Anjo,

Hoe heb jij dat gedaan met het diff. ? Gewoon vastgelast of heb je er echt een gedeeltelijke sper in? Ik zit hier namelijk ook aan te denken, alleen lijkt het me zo te wringen als je 100% sper hebt.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2012 21:28 #894744 door Anjo van den Akker
hij is gelast, dus 100% sper. voor mij waren de voordelen vele malen sterker als de nadelen met parkeren en krappe bochtjes die je stapvoets neemt; bij alle bochten die je in z'n 2 kunt nemen merk je het wringen al niet meer.

moet wel zeggen dat als ik meer kilometers zou maken in het ding ik zeker wel een LSD aan zou passen of laten maken maar voor wat ik er nu mee rij en doe is een gelast diff perfect, heb er nog een paar weekjes een std differentieel onder gehad tijdens het vervangen van een synchro en kon amper ergens normaal wegrijden als het wat geregend had, even gasgeven en 1 zielig wieltje slipt al door

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-01-2012 21:33 #894745 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Met gelast diff slippen er dus twee zielige wieltjes door?;):D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-01-2012 22:34 #894752 door V300 register
Jup, en vooral als je een sinterkoppelingetje hebt ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-01-2012 23:16 #894836 door V300 register

AvdAkker;191442 schreef : kon amper ergens normaal wegrijden als het wat geregend had, even gasgeven en 1 zielig wieltje slipt al door

Ha ha, dat probleem heb ik dus ook! Zal eens kijken wat ik ga doen,

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-07-2012 10:55 #910885 door Anjo van den Akker
even wat stof eraf blazen hier;) er is op ruim 1000km met de auto rijden na nog maar weinig gebeurd dit jaar, mede doordat ik eens een concept moest gaan bedenken om te kijken wat ik nu nog wilde doen aan de auto voor ik verder ging met spullen verbouwen en ik heb 't nu zo ongeveer wel in mn hoofd zitten, heb het afgelopen half jaar wel een hoop zooi besteld en opgeslagen, met het idee om er in de vakantie een grote start mee te maken. eerste week van m'n vakantie was ik ziek, dat schoot al lekker op dus.. nu ik weer wat beter ben kan ik eindelijk wat gaan doen. vanmorgen de auto dus maar vast gestript, van de week al aan de gang met het interieur.

komt wel een nieuw topic denk ik, na 95 pagina's aan een nieuw concept beginnen is ook geen touw meer aan vast te knopen;)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC