Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
nee zit heel erg veel aan te komen, maar ben druk zat dus het staat op een wat lager pitje allemaal:p komt helemaal goed in de nawinter/lente!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Don Sala: (GAST)
- Verbannen
-
ik wou ff zeggen dat ik het heel knap vindt dat je aan de buitenkant niet veel gedaan hebt.(wel dat hij er strak en mooin uit ziet)
Mensen die het niet weten?, zouden niet in de gaten hebben dat het z'n snelle auto is....dat is wel gaaf...
Ik ben zelf bezig met het project b230et turbo, maar ik kan het toch niet laten, om de buitkant echt wel even flink een feestlift tegeven. (is de bedoeling in ieder geval hahaha)
het is heel mooi project van je.
groete
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
pcies 2000km gereden in 2011;)
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;191437 schreef : wooohp, was 't alweer bijna vergeten:D afgelopen vrijdag voor de apk gegaan, niets aan 't handje en in 1x erdoor. er moest nog wel even met de RDW gebeld worden of m'n sidepipe en het sperdifferentieel na de laatste APK wijzigingen nog mochten maar niets aan de hand dus:)
pcies 2000km gereden in 2011;)
Hoi Anjo,
Hoe heb jij dat gedaan met het diff. ? Gewoon vastgelast of heb je er echt een gedeeltelijke sper in? Ik zit hier namelijk ook aan te denken, alleen lijkt het me zo te wringen als je 100% sper hebt.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
moet wel zeggen dat als ik meer kilometers zou maken in het ding ik zeker wel een LSD aan zou passen of laten maken maar voor wat ik er nu mee rij en doe is een gelast diff perfect, heb er nog een paar weekjes een std differentieel onder gehad tijdens het vervangen van een synchro en kon amper ergens normaal wegrijden als het wat geregend had, even gasgeven en 1 zielig wieltje slipt al door
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;191442 schreef : kon amper ergens normaal wegrijden als het wat geregend had, even gasgeven en 1 zielig wieltje slipt al door
Ha ha, dat probleem heb ik dus ook! Zal eens kijken wat ik ga doen,
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
komt wel een nieuw topic denk ik, na 95 pagina's aan een nieuw concept beginnen is ook geen touw meer aan vast te knopen;)