show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

  • Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
06-03-2010 20:29 #820426 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Is een dyno geen rollerbank?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2010 20:30 #820427 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

AvdAkker;136838 schreef : dit zal hierna op de dyno afgesteld worden voor optimaal resultaat en dan hoop ik cijfers richting 170/180 wielpk te zien.

yes, dat is zeker het plan.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2010 20:32 #820428 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

AvdAkker;136848 schreef : krukas:D


Woeps, sorry. Het werd wat laat gisteren :o

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-03-2010 20:38 #820431 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

v0lv0freak;136853 schreef : Is een dyno geen rollerbank?


Ik heb weer eens niet goed gelezen :halo:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2010 22:28 #820438 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
ik had overigens 1,5 week geleden mezelf aangemeld voor een dynorun vandaag, dat heb ik ivm het uitlaatspruitstuk en de dv nog maar even laten zitten; is op dit moment zonde van t geld.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-03-2010 23:09 #820439 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Wat is de reden dat de carter ontluchting op een andere plaats komt?:hmmz2:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2010 23:30 #820440 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T


het originele 340 kleppendeksel heeft hem eigenlijk net op de verkeerde plek zitten.. er komt een nieuwe steun via de linker veerpoot zodat de olieafscheider hoger gemonteerd wordt en de carterontluchting eigenlijk nagenoeg recht de olieafscheider in kan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-03-2010 01:00 #820442 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Beter! :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-03-2010 09:20 #820444 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
't is ook niet snel goed genoeg, streven naar perfectie.

It's only a 300 but I like it.....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-03-2010 18:15 #820454 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Hij zag (en klonk) er goed uit vandaag Anjo! Ik hoorde vanochtend iets aankomen.

Toen ik letterlijk: BROAAAAARRRR PSSJJJJ! hoorde wist ik gelijk; heuy da's Anjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD