show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-03-2010 13:37 #820865 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
disney cartoon achtige explosie geluiden uit de keuken? :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-03-2010 14:49 #820870 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Hmmm., dan heb je toch ergens iets fout gedaan. Het meest destructieve wat je uit een koffiezetter kan halen is m.i. een Ijslandsche Geiser(tm).

Maargoed, nu zijn zelfs de MODS offtopic aan het gaan... Zullen we maar weer gewoon over Anjo's auto gaan ouweh**ren? :y:

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2010 21:42 #820997 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
de afgelopen 1000km zit ik zo'n beetje aan een verbruik van 1 op 9

dat vind ik niet gek aangezien ik tot nog toe geen 50km achter elkaar rustig gereden heb (ofwel niet vol gas geef) en over het algemeen ook relatief korte ritjes maak.

net heb ik het kleppendeksel nog even afgelast; als de rook wat opgetrokken is uit de werkplaats zal ik daar nog ff een fototje van schieten (of anders morgen)

het finaal gescheurde spruitstuk wordt wel met de dag irritanter; wil van de week de motor eruit halen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-03-2010 11:17 #821011 door V300 register

AvdAkker;137253 schreef : kwaliteit kost gewoon geld; daar kom je niet onderuit. op onderdelen moet je naar mijn mening nooit bezuinigen; kosten drukken kun je doen door zoveel mogelijk zelf aan de gang te gaan.

Je bent behoorlijk handig en sowieso al van plan deze platen behoorlijk te modificeren als ik het goed begrijp.
Lagers koop je voor E20 per stuk (moet je natuurlijk wel de juiste maat vinden) en universele camberplates (waarmee je ook nog aan de slag moet) voor iets van E50 per stuk en dan heb ik over spul dat allemaal in de Rally sport wordt ingezet.

Zoals ik in een eerdere post al aangaf hangt het helemaal van je wensen af, met de 360 cup mod of de draagarm verlengers van Erik is er geen verstelbaarheid die heb jij nu wel en er zit geen rubber meer in het geheel, zodat dit ook niet scheuren kan.

Ik heb enorm veel respect voor je inzet en toewijding,fysiek en financieel, maar ben het niet altijd eens met de redenatie dat duur=kwaliteit/beter.
De mentaliteit om het de eerste keer goed (of zo goed als mogelijk) te doen bewonder ik, uiteindelijk is dat waarschijnlijk ook het verstandigst.

Helaas heb ik die binding niet waardoor ik heel anders tegen mijn/een auto aankijk:-$

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2010 13:00 #821027 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
er zit nog wel een verschil in geld uitgeven aan kwaliteit en geld uitgeven aan kwaliteit + merkje:D dat laatste hoeft wat mij betreft ook weer niet, je kan het ook te gek maken natuurlijk.

de bev gaten van de camberplates zitten bij een 300 nogal apart verdraaid, ik denk dat die dingen zelf tekenen en laten lasersnijden makkelijker + beter is als een bestaand productje verbouwen naar 300 fitment, kost waarschijnlijk nog meer tijd ook

en Ruben, weet jij dan toevallig een zaak waar ik die lagers kan bestellen; ik heb me de klere gezocht en echt niets kunnen vinden :+ (mag via pb)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2010 19:35 #821091 door Anjo van den Akker
whoppetaa!

bijna-actie foto:

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
14-03-2010 21:19 #821113 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Wie is toch die man die op zondag het metaal snijdt (ehh last)

Ik heb er zogezegd de ballen verstand van maar het lijkt erop dat het mooi zit zo, nu weer poedercoaten?

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-03-2010 21:27 #821114 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
anjo kennende..wordt het poedercoaten..

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2010 09:40 #821146 door Anjo van den Akker
yep, uiteraard:)

maar er moeten nog een aantal andere deeltjes ook meegecoat worden dus gaat nog effetjes duren...

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-03-2010 16:08 #821216 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
wordt een mega vette 340..een die waarschijnlijk bij volvo noooooiiit zijn goedkeuring had gekregen..

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC