show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-03-2010 22:22 #819980
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Mag ik alvast een stoeltje reserveren voor de Elandrun?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-03-2010 22:24 #819981
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Waarom niet wat geld in je zak houden, de elandrun voor dit jaar vergeten (of met de huidige setup rijden) en direct de crossflow kop reviseren/monteren?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-03-2010 22:25 #819982
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
omdat het niet simpel een kwestie van crossflow kop reviseren/monteren is:+ komen flink wat aanpassingen bij kijken!
wat ik nu van plan ben is goedkoper & sneller als alle andere opties die ik tot nog toe overwogen heb, en het is nog steeds duur en kost een hoop tijd :snif:
wat ik nu van plan ben is goedkoper & sneller als alle andere opties die ik tot nog toe overwogen heb, en het is nog steeds duur en kost een hoop tijd :snif:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-03-2010 22:29 #819983
door V300 register
Ja maar daar wil je toch uiteindelijk naartoe?
Als je nu op een punt bent waarin je toch moet gaan investeren zou ik een keuze maken welke kant je op wilt. Als je ooit die crossflow kop wilt monteren moet je toch weer een hoop geld er tegenaan gooien. Veel investeren in een tussenoplossing lijkt mij niet alles.
Als je nu op een punt bent waarin je toch moet gaan investeren zou ik een keuze maken welke kant je op wilt. Als je ooit die crossflow kop wilt monteren moet je toch weer een hoop geld er tegenaan gooien. Veel investeren in een tussenoplossing lijkt mij niet alles.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-03-2010 22:30 #819984
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
naa als ik voor de crossflow ombouw ga dan is een nieuw rvs spruitstuk lassen zo ongeveer het goedkoopste van het hele verhaal, daar maak ik me totaal niet druk om:)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2010 14:54 #820357
door Anjo van den Akker
spruitstuk komt aankomende week alst goed is binnen, volgend weekend gaat t blok eruit en dan ga ik daar stevig mee aan de gang:yesyes:
vanmiddag wilde ik het kleppendeksel even ombouwen, op het TIG lassen na is dat klaar, de lasstaafjes zijn echter op:hmmz2: dat komt van de week dus wel.
originele carterontluchting afgedopt:
nieuwe aansluiting XXXXL
ik heb dit kleppendeksel op 't werk gereinigd met een stoomcleaner, grappig dat de verf ook overal al losliet; tijd voor stralen + poedercoaten dus!
er zijn ook een paar andere goodies besteld, daarover later meer:yesyes:
vanmiddag wilde ik het kleppendeksel even ombouwen, op het TIG lassen na is dat klaar, de lasstaafjes zijn echter op:hmmz2: dat komt van de week dus wel.
originele carterontluchting afgedopt:
nieuwe aansluiting XXXXL
ik heb dit kleppendeksel op 't werk gereinigd met een stoomcleaner, grappig dat de verf ook overal al losliet; tijd voor stralen + poedercoaten dus!
er zijn ook een paar andere goodies besteld, daarover later meer:yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-03-2010 15:41 #820360
door V300 register
zit die ontluchtings aansluiting wel achter de spatplaat?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2010 15:45 #820361
door Anjo van den Akker
yes!
maar dat maakt voor mij in principe weinig uit omdat ik een olieafscheider heb:yesyes:
maar dat maakt voor mij in principe weinig uit omdat ik een olieafscheider heb:yesyes:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
06-03-2010 16:17 #820367
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Misschien heb ik even wat gemist hoor, maar ben je met de ontluchting bezig omdat de carterdruk te hoog oploopt?
Gr; Wouter.
Gr; Wouter.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2010 17:39 #820384
door Anjo van den Akker
voor wat ik wat betreft laaddruk van plan ben is het std ontluchtingsgaatje te klein om overdruk te voorkomen:)
Moderators: Mark Smeets