show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-02-2010 13:29 #818898
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Nog steeds bezig zie ik :]
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-02-2010 16:42 #818917
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
jaa Frits, de auto is nog lang niet naar mijn wens:)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-02-2010 22:17 #819005
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
zo, het zou eens allemaal goed aflopen:snif:
net heeeeerlijk een stukje wezen spelen; verlaten industrietterreintje opgezocht en een beetje "geoefend", kom na dik een uur weer thuis, motorkapje open; OVERAL motorolie...
verbaasd kijk ik een beetje rond, zie dat de peilstok 3cm boven de houder zweeft. laatste keer dat ik hem weggezet heb heb ik olie gepeild, zou ik zo stom geweest zijn om de peilstok niet goed aan te drukken:wtf:?
afijn, de hele zooi dus onder de olie en daar baal ik goed van. heel die motorruimte was vlekkeloos, net even met een doek het meeste opgenomen en ik denk dat ik morgen even een goedje er overheen spuit en dan even een flink krachtige straal water overal overheen haal.
van de week ook maar de motorafschermplaat monteren, dat had ik tot nog toe verzuimd doordat ik de klemmetjes bij het subframe niet kon vinden maar ik heb ze inmiddels weer gevonden.
net heeeeerlijk een stukje wezen spelen; verlaten industrietterreintje opgezocht en een beetje "geoefend", kom na dik een uur weer thuis, motorkapje open; OVERAL motorolie...
verbaasd kijk ik een beetje rond, zie dat de peilstok 3cm boven de houder zweeft. laatste keer dat ik hem weggezet heb heb ik olie gepeild, zou ik zo stom geweest zijn om de peilstok niet goed aan te drukken:wtf:?
afijn, de hele zooi dus onder de olie en daar baal ik goed van. heel die motorruimte was vlekkeloos, net even met een doek het meeste opgenomen en ik denk dat ik morgen even een goedje er overheen spuit en dan even een flink krachtige straal water overal overheen haal.
van de week ook maar de motorafschermplaat monteren, dat had ik tot nog toe verzuimd doordat ik de klemmetjes bij het subframe niet kon vinden maar ik heb ze inmiddels weer gevonden.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
23-02-2010 07:31 #819044
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Heb jij dat nu zeg, mooi kl*te en ik kan me echt heel goed voorstellen dat je daarvan baalt als een stekker.
Hopelijk kun je de olie weer goed weg krijgen overal, ik heb er niet zo veel kaas van gegeten hoor maar is de carterontluchting misschien verstopt geraakt oid?
Als het inderdaad gewoon de peilstok was, tjah we vergeten allemaal wel eens wat..
Gr; Wouter.
Hopelijk kun je de olie weer goed weg krijgen overal, ik heb er niet zo veel kaas van gegeten hoor maar is de carterontluchting misschien verstopt geraakt oid?
Als het inderdaad gewoon de peilstok was, tjah we vergeten allemaal wel eens wat..
Gr; Wouter.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-02-2010 11:36 #819061
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Achja Anjo, dit is allemaal schoon te maken gelukkig...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2010 17:03 #819098
door Anjo van den Akker
ja net bij daglicht bleek het ook wel redelijk mee te vallen. 2 400ml spuitbussen op m'n slangenwerk en blok leeggespoten; afgespoeld met water en het is weer aardig toonbaar:)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-02-2010 17:18 #819101
door V300 register
En je lange reis van dit weekend....?
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
23-02-2010 18:27 #819107
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Volgend weekend zei hij.. Dus nu komend weekend
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-02-2010 18:48 #819113
door V300 register
Ons opa zei vroeger altijd: "Waar vet zit, roest 't nie!"
Zie je voordeel.
:+
Zie je voordeel.
:+
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2010 18:09 #819658
door Anjo van den Akker
vrdomme 400km aan 1 stuk is al teveel voor dat ding blijkbaar:+
heb nu een probleem met de dumpvalve (bleef continue open staan)
?n 3 x raden.......
uitlaatspruitstuk is weer gescheurd :snif::snif:
zal zo na 't eten een fototje schieten van wat ik opgehaald heb; dat maakt het weer goed:o
heb nu een probleem met de dumpvalve (bleef continue open staan)
?n 3 x raden.......
uitlaatspruitstuk is weer gescheurd :snif::snif:
zal zo na 't eten een fototje schieten van wat ik opgehaald heb; dat maakt het weer goed:o
Moderators: Mark Smeets